YoungBloodZ - Spending Some Change Lyrics




[Chorus:]
Im bout 2 spen' my change wit u, jus dont put yo pussy in my face
Shawty, go-in home wit u, just dont lay yo pussy in my face
Im tryin 2 spen' my change wit u, jus dont put yo pussy in my face
Shaw-tee, do-ooh wut u do, just dont put yo pussy in my face

Pop a rubberband n throw a couple dollas on d flo
Lotta take a nigga, hoe! you promotin wut shes dancin fo
me n my folks, we smell like dro
but we spendin plenty tho- so get in know, here we go,
he hoe oh walk up out d doe
WTF she dancin 4, if she dont drop it 2 da toe
tell u dis, we aint payin, if she wont showin the pussy hoe
came up here a quarter-oh
hun-dreds! not no quarter rolls
jus 2 see her shake dat laffy taffy, do da tootsie roll.

go-on! hop up on d pole, make me throw a couple mo'
take yo hand n rub it baby, show me wut dats pussy fo
YEA HOE! NOW U KNOW! IM A PIMP n like 2 clown...
All upside ur head wid hun-nits, bitch is how I lay it down

[Chorus]

Blu Flame, Magic City, down to ride [?] pink pony!
Hop, Hop on d pole n do d damn thang, we pimpin n d hauz...
we bout 2 spen sum change!

White Chocolate, Strawberry, cum get dis $ from me
Hop, Hop on d pole n do d damn thang, we pimpin n d hauz...
we bout 2 spen sum change!

[Chorus]

Yea! I c u like it tho- n like it wen I give u mo'
wen urself n ur crew den show me what its [?] fo'
ASS UP! FACE DOWN! DROP IT SHAW-TEE! TURN AROUNd
Get ur eagle on, like u know- wen u hear d sound
Here's wut u do, take a shot! GET dat pussy HOT!
Den hop up on dat stage, get dese dolla's
GIVE IT ALL YOUVE GOT!
BABYGIRL, dont cha know- aint nuthin' like a real pro...
How u hit da pole from da top down 2 da flo'
DO UR(my) THANG! TIL U(I) SWEAT! U(im) DA SHIT! N U(I) CAN BET...
NiGGahz got it, n u know it... Watch URself n dont 4get...
Herringbone! dats da name. If ya eva need "DA"ring!
If ur bout it? WALK DA WALK! Coz YES!
IM SPENDIN VENDIN CHANGE!





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

YoungBloodZ Spending Some Change Comments
  1. Joseph Garcia

    This is pure Gold 😤💯

  2. WhiteOgre

    these dudes will always be my top 5 favorite rap groups. much love for these guys even in 2019

  3. Nico Santiaga

    This my shyt didn’t get much recognition....

  4. BIG MILKO

    Underrated ass song. Beat crazy

  5. RieRie

    Still listening in 2018

  6. FlexxMachine

    I got this album before spring break 2006, we wore this cd out down in Panama city Beach Florida, this song always reminds of that trip.

  7. Tisha Corley

    12 years later. Still 🔥

    royalbangal101

    Tisha Corley hell yeah !!

  8. TL Wright

    💗😀🎁WOW

    Shawn Smith

    TL Wright eeeeeeeeeessßkkirdd

  9. Flor Bonita

    Still love it!!!

  10. Tina Boado

    I posted da lyrics to dis 10 yrs ago... Damn. My baby LV loves watching me dance 2 dis..

  11. Shin James

    This always is gonna be my shit still got the album

  12. J J

    2015 and still bumping this shit.

  13. selihom Berhane

    Love the vibe 😜😜😝😝😜😊

    Shawn Smith

    Selihom breve xdxxxdf

  14. Zaken06

    Oooohhh zhit nevermind! Twerk team!!

  15. Zaken06

    I wanna c a youtube video of a hoe twerkin' to diz right here!!!!!

  16. Theycallme Dee

    My shhhhiiiiiiittttt!!!

  17. Lovely Lobotomy

    I HATED rap until I heard this album! <3

  18. KINGxTERRY

    ive always been down wit dem, this my dudes!

  19. Keta Marshall

    THIS MY MUHA FUCCIN SHIT!!!

  20. oaholmes

    From ATL 2 Augusta..already!!!!

  21. Shawn Hines

    Southern art!! Louisiana stand up! Youngbloodz come back!! We need dis shit like dis 4 da south in 2011

  22. brandon mclean

    dis sounds way bedda chopped and screwed

  23. royalbangal101

    Havent heard this in soo long damm!

  24. hippopcrazy

    this was my jam back in 05. This shit is still hot almost 5 years later

  25. jonta7

    No no me too, Keep it up Youngbloodz

  26. YBZ

    My Favorite Song

    Ultras Athens

    i want thw instrumental version