YK Osiris - Timing Lyrics




No, no, no
Yeah, yeah, yeah
No, no, no, no, no, no, no, no
Yeah, yeah, yeah
No, no, no
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

I got my mind on the money whatchu' doin'?
I'm gettin' paper young nigga I'm pursuing
Made it on my own now
Now I'm making songs now
Do it on my own now
Didn't need no loan, nah
Now she wanna fuck me
She don't wanna duck me
She just wanna show me love
She don't wanna cuff me
Mad cause I'm on now
You can't leave me alone now
Got my mama strong now
Tryna reach the throne
Yeah, yeah, yeah

See everybody want a handout
I'm tryna get it ain't no lend out
Did I get a million how do they wanna know?
I came from nothin' I was thuggin' had no place to go
But now I'm ballin' now, ballin' like a jaguar
I came up fast so I went and bought a fast car
I got them diamonds on my neck, I spent a bag on
You see me runnin' through them hundreds now you mad now?

I'm getting the money you know
Hot boys with sports
Talkin' down you a lame
I can tell you ain't game
Niggas always acting strange
I will always stay the same
I will never, never change
I might buy your girl a ring yeah, yeah
I'm the hottest in my city
Ain't nobody fuckin' with me
Now I'm hopping out that Bentley
Money on my mind, money on my mind

I got my mind on the money whatchu' doin'?
I'm gettin' paper young nigga I'm pursuing
Made it on my own now
Now I'm making songs now
Do it on my own now
Didn't need no loan, nah
Now she wanna fuck me
She don't wanna duck me
She just wanna show me love
She don't wanna cuff me
Mad cause I'm on now
You can't leave me alone now
Got my mama strong now
Tryna reach the throne
Yeah, yeah, yeah

I'm the hottest in my city
Ain't nobody fuckin' with me
Now I'm hopping out that Bentley
I'm the hottest in my city
Ain't nobody fuckin' with me
I'm the hottest in my city
Ain't nobody fuckin' with me





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

YK Osiris Timing Comments
  1. Kema ndebay

    yo i just listen to striaght the hood by young jerry that shit fire no disrespect to yk this shit too

  2. green

    Make sure to give or mom back her money

  3. Sarrz

    Any singers comment, like and share. R&B instrumentals for preview on my channel https://youtu.be/A2MsvK1sRTc

  4. Delryna Krouskoupf

    Can't stop listening 2020

  5. yajaira delgado

    yk osiris is pimpin ...

  6. Omar Paredes

    Mi nombre es mioh mmgv

  7. McRae Factory

    💓👄💋❤💏💑

    McRae Factory

    👑💄👗👙👟👠

    McRae Factory

    😇💏💑👪💛💚💙❤👍

    McRae Factory

    Uf6💑👪

  8. enfo sou ayiti

    red my gang

  9. Jeceka Palmer

    Hi cute boy

  10. Boohoo O

    how to get away with murder anyone?

  11. Fedup Gunna

    2020💪🏾💪🏾🙏🏾

  12. Sharif Eady

    I love how hard it say his words you can hear that passion

  13. desmond Wise

    https://youtu.be/ocmlPLT3tOE better then this

  14. desmond Wise

    https://youtu.be/ocmlPLT3tOE

  15. Nathan Brooks

    The song is fire 😛🤩

  16. Anthony Veal

    I can really feel him on this song his voice sound like a preacher preaching to you on a Sunday so strong

  17. donivan clardy

    Definitely persuing me

  18. Sarah Parte

    Your good ;)

  19. Mohamad Hppe

    youtu.be/c1OELRZ0eOo
    Tataloo👽👽😱😱😱

  20. Ken Prevo

    I love this video

  21. ShangHigh 999

    I thought He only made the freestlye
    I‘m fuckin’ satisfied now

  22. Itz Antonioo

    Been here befo u got poppin cuz

  23. Kenneth Ugokwe

    No one Because his trash

  24. Justin Ambrister

    Bumping this still 2020

  25. Douglas Jenning

    You fan no cap

  26. joelis trujillo

    Love you

  27. Reginald lewis

    Osiris was the god of the dead, and ruler of the underworld.
    I'm curious why he pick a name like this👁👁

  28. Jonneil Smith

    2020🔥🔥🔥🔥

  29. Hailey Cooper

    I love all yk orisis songs

  30. Michael R, Pryor

    2020< in this bit

  31. EJ Snipa

    2020???

  32. Diane Brown

    Hi 😍😍😍😍

  33. Rasheed Richardson

    Sheed from The Sheed Richardson Reality show used To Bang this With His Wife in The Wheel while getting to That $$$ Bag

  34. Soap Boxx

    It's probably due to his music videos but dude makes me think of the early 2000s

  35. Antowayne Smith

    Nice one

  36. text what

    Mony🤑🤑🤑

  37. Jayko Lazkano

    Director fernando lugo ? Que ese cabron no es boricua ?

  38. The Form SSJ5

    I actualy thinck this rapper is actualy deccent because he dosent say the n word

  39. SLIMEY GURL

    Facts: i got my mind on my money whatchu doin

  40. Pokémon

    This is my joint right here!

  41. Meech And De’Avery Sykes

    This suppose to be down

  42. friscozephyr

    Yo valentine is my favorite who alse

  43. ツNatalie•Wolf

    Guys btw he got arrested for assaulting his gf

  44. Darrel Hicks

    Yk osiris what did you see and experience the whole entertainment is demons run none of Lord Jesus the God of all period

  45. cassidy banks

    I dont know why he remind of a light skinned



    D.C. Young Fly

  46. Darrel Hicks

    Yk O siris so contradicting yourself you want out get out before it too late nothing worth your soul no matter what it is periodddddddd

  47. Jay Johnson

    New Friend Recommend You

    Niiice recommendation.
    🏴💙🐧

  48. LELE LOVE

    His voice is so soulful....

  49. Anthony Nieves

    Keep doing your thing. 🔥 🔥 🔥

  50. MARIA FAMILY Culpepper

    He’s fine

  51. JuicedGryphon70 OoO

    I’ve heard this song before before I found out who he was

  52. Alexis Collins

    Fuk.you

  53. Jada Washington

    U fineeeeee

  54. ItsRONNIE ITSPlaisance

    Ronnie ❤ Courtney

    Courtney Crochet

    I love you ronnie

  55. Sunshine Media

    Free YK Osiris!!! We all got a past, He a young Minister that dont mind telling the truth!!! Leave him alone!!!

  56. J Millions

    His a BRIGHT born in 7 month 💯

  57. Nader 2smoove

    Guys check out my new single https://soundcloud.com/user-596328793/juicy

  58. Roberto Molina

    Im bolling also😘😘😘😘😘

  59. Israel Palmer

    hi yk oslris

  60. Ericka Griffin

    Hey guys . I'll have a lot . The first to know about the mj

  61. Jerrionna Scott

    Who still listening to this in 2019 me like but this song hitting tho♥️

  62. jewles aka the boss ass bitch

    im 26 years old

  63. jewles aka the boss ass bitch

    im your number one fan in the whole wide world

  64. jewles aka the boss ass bitch

    love this song so much

  65. marlena castillo

    i love how he dance

  66. Ivan Fredoo

    Why he sound like quando rondo tho?

  67. Wisdom and Truth

    When you take the bag you sell your soul brother. The scripture say if you lead a child astray you might as well put an anchor around your neck and throw yourself in the sea. Millions of kids have been LED astray by this music. Why gain the whole world and lose your soul in the end. It would be hard for a rich man to make it into the kingdom of God. I've been rapping over 30 years but I never sold my soul but I teach the word of God the gospel to the lost today. You won't never have no peace

  68. BarneyTheDinosuar

    He was born for this...

  69. Luv Ny

    GET OUT OF BABYLON WORLD ... GO SEEK GOD ... AT THE END OF DAY ...JESUS IS THE KING. .. HUMANS COME AND GO DUST WE REMAIN ... BUT JESUS IS REAL FROM GENERATION TOO GENERATION ❤❤❤❤❤❤❤

  70. Salty Ceday

    Luh kel should be ur brother

  71. brett evans123

    Yk osiris you rich we love you no one else the most rich person on earth.WE LOVE YOU!!!!!!!!!

    King SavageE

    brett evans123 😒🤔

  72. Nicholas Elliott

    Music will never be the same again all of this new shit is cool but overall trash as fuck we need another outkast love below speakerboxx or makaveli shit just ain't the same no more hip hop has fucking died this nigga sounds like hes fighting to get something stuck out of his ass while trying to sing hate the voice but respect the hustle

  73. Arun James

    Hes a one hit wonder

  74. Nicole Jones

    Mathew❤❤

  75. Hippie Soul IN DA BUILDING

    Just found another favourite rapper 🙏🔥

  76. Rodrick Johnson

    How the hell his ish didn’t sell well this guy ish off the hook🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  77. anthony macy

    Every song sounds tge same all 3 he has 🤣😂id rob u punk bitch

  78. Banks Koi

    somebody that know him can yall have him reach out to me

  79. Chino Juarez

    Pray for him, he needs it more than ever now

    LELE LOVE

    Chino Juarez why?

  80. Im Simplyboring

    She was ducking them punches you were throwing

  81. Sidney Brown

    I like hem😍😍😘😍❤️❤️👍💋💟

  82. A'Million Nash

    Lil Fishy bacc @ it again

  83. Young Mula

    I’m the hottest in my city ain’t nobody fuckin with me , that line was hardddd

  84. Young Mula

    This kid is good love the chorus

  85. Nishelle James

    He is so cute , talented and he have nice voice 😍😍😍😍😃😍😍😍🙈🙈😻🙊🙉

  86. Destinee Collins

    who gon still listen to this in 2k20 ?? ik i am

  87. Phoenix Muhammad

    Hard Ball

  88. William Mcgill

    Who you going to be when the money run out

  89. ma ra

    Negro ! no entiendes que estar con un fajo de billetes y haciendo el millonario té posicionan en el lugar de bruto ignorante? Y pones en vergüenza a tu raza ?