Wretch 32 - All In Lyrics




Yeah I love you long time, love you long time
Get weak in the knees when I get a strong wine
I'm deep in the streets I can get it consigned
I'm on time if you ever round 1-5
I'm still hugging the block posted
Yes all my charges dem know this
And if she can shake it up, that's jah making love
Yes my baby love

Say she want to
Dance all night long
Dance all night long
But me nah let you go, no
So don't you ever think that you can style on
Darling, I let you
No, baby, no
[?] I let you go
Or you take me to your mama
Or you take me to your papa
You know seh me come from a very vibe place
So I'm guaranteed to love you always

Style on them gyal there they your fake friends cah
They don't like how I don't embrace them
Every Sunday morn' you be saying 'Amen'
But on Monday, yeah

She say push it all in
All in the middle when I fall in the middle, ay
Tell me push it all in
Let me push it all in
B-b-b-baby
Let me push it all in

Kill that suttin' I ain't gotta be cautious
So much chips that I gotta keep sourcing
Give her that D, make her scream 'distortion'
Her love gon' fall like leaves in the autumn
Had her from the jump that's a tip off
Had her back to the front that's criss-cross
Yeah I start with the sides, then I drift off
I make her wet then propeller her lift off

Long black dress girl take it off
Girl don't stress make me laugh
From long time I make my mark
And it's about time you break it off
I said long black dress girl take it off, yeah
Girl don't stress make me laugh
From long time I make my mark, yeah
And it's about time you break it off

She say push it all in
Push it all in, baby
She say push it all in
All in
No, no, no, no

I know you, [?] lied about





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Wretch 32 All In Comments
  1. Timmapz

    Why hasn’t this got a Video or anything yet ? Ffs

  2. Parlay

    Criminally underrated song

  3. ms liz

    Burna boy🌎🌎

  4. Bacari Ruff

    This mad bruv

  5. RoseGoldRecs UK

    🌊🌊🌊

  6. HalfPintOfPleasure

    Someone make this 2 days long 🔥🔥🔥

  7. Roxy Beynon

    Tune is gonna make some babies x

  8. Jude Chukwuelue

    This is my jam !

  9. Jude Chukwuelue

    Big tune!

  10. Kainaat Akhtar

    this song is soo underrated!!!

    Jude Chukwuelue

    Sweet kandy love this track!

  11. lilli Red

    someone wont be getting any for weeks, for mentioning Church lol

  12. Thomas Clarkson

    1:20 Legendary

  13. MissBliss

    Vibes ❄️🔥

  14. Ethan Lewis

    OMG my cuz am Ethan lewis

  15. sir. vivor

    mad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. T.k.D music Bank

    Kwaito to the world 🔥

    Timmapz

    T.k.D music Bank truss if you know you know 🔥