TACONAFIDE - Moje Demony Uciekły Na Urlop Lyrics




[Taco Hemingway:]
Moje demony uciekły na urlop, uciekły na urlop
Moje demony uciekły na urlop, uciekły na urlop
Moje demony uciekły na urlop, ale niedługo wrócą
Z wyprasowaną koszulą, podjadą służbową furą

[Quebonafide & Taco Hemingway:]
Boję się śmierci (Co za nowość)
Boję straty (Co za nowość)
Boję strachu (Co za nowość)
Mamo przysięgam - chcę umrzeć przed tobą
Że kiedyś nie będę miał z kim tego dzielić
Że kiedyś przestanę to wszystko doceniać
Że znajdę twój włos zagubiony w pościeli
To tego się boję, a nie Slendermana
I te myśli wracają do mnie jak demony
To mnie niepokoi jak belfrzy ze szkoły
A ty głupia powiedz mi: czego się boisz?
Złych ciuchów, zakupów, opinii, kalorii
Zrobiłem miliony nie mając trzydziestki
Myślisz, że ta kasa zrobiła mnie lepszym?
Poza za katami, anorektyczkami , które jak w obsesji chcą się ze mną pieprzyć
Już mam tego dosyć, nie spoglądam w tył
Naprawdę mam dosyć, nie spoglądam w tył
Słyszę dziwne głosy, kolorowe włosy, no bo nawet nie chcę wyglądać jak ty
Bo chodzę gdzie chcę, bo robię co chcę
Wyglądam jak chcę, nie chcę być jak wy
Wszędzie są normalne, dobre chłopaki, wtedy wchodzę ja nienormalny i zły

[Quebonafide:]
Wszystkie demony i diabły są tutaj
Więc pomyśl: jak puste musi być piekło?
Szepnęła, że drugi raz nie oszukam
I wyszła z płaczem, a słowo się rzekło

Wszystkie demony i diabły są tutaj
Więc pomyśl: jak puste musi być piekło?
Szepnęła, że drugi raz nie oszukam
I wyszła z płaczem, a słowo się rzekło

[Białas:]
To był naprawdę mój największy błąd
Lecz kiedyś nie miałem o tym pojęcia
Postanowiłem, że pójdę pod prąd
Mimo, że byłem na drodze do szczęścia
Jak lałem wódę pomijałem sok
Bo wtedy czułem, że to życie sens ma
I nie spodziewałem się, że za rok
Będzie już potrzebny mi terapeuta
Moje demony
Moje demony nie mogą nic kazać mi ani zabronić, nie
Moje demony, dla moich rodziców byłem prezentem
Który się ciągle pakował w kłopoty
Bracia tu dali na dłoni mi serce
Ludzie wmawiali mi, że to demony - jak tak, to moje demony
Nigdy nie chciałem sprzedać duszy
A diabeł się tylko uśmiechnął
Niestety, ale przetarg ruszył
Odkąd pamiętam no to dwa demony wciąż mącą mi w głowie
I siedzą na barkach, a ty zdziwiona, że ból mam na twarzy
Gdy we mnie bez przerwy odbywa się walka
A każdy z nich mi oczy zasłaniał
Nie widziałem nic, nawet ciebie mała
Więc dałaś mi krzyż na drogę i nara
A teraz się patrzysz jak opętana na moje demony
Moje demony
Nie sprzedam duszy za OLIS i nie zrobię dupy kumplowi, nie
Proszę przekażcie to lucyferowi

[Taco Hemingway:]
Moje demony mnie męczą po nocach i nie dają spać mi
Każdy mój demon się drze jak niemowlę
Choć chyba z nich większość to illuminaci
Każdy mój demon jest ze mną na siema
Choć nie chciałbym wcale tylu ich znać
Kiedyś to pisałem te zażalenia
Lecz wracał komentarz: "Jak żyjesz to płać"
Kiedyś to były berbecie ciamajdy
W sumie to miałem z nimi trochę frajdy
Dzisiaj pracują na pełnych etatach
W konkretnych oddziałach, gdzie mają deadline'y, nagrody dla pracownika miesiąca
System wyborów to całkiem jest tajny
Ostatni miesiąc to wygrał ten demon
Co każe mi ciągle się gapić na pannę
Moje demony zrzeszają się w związki
Robią protesty, ej
Kiedy spadają wyniki depresji śpiewają mi "Yesterday"
Czasami jadą gdzieś sobie wypocząć
I chwilowo jest mi lżej
Potem wracają, latają nad głową olbrzymie jak NBA
Moje demony uciekły na urlop, uciekły na urlop
Moje demony uciekły na urlop, uciekły na urlop
Moje demony uciekły na urlop, ale niedługo wrócą z wyprasowaną koszulą
Podjadą służbową furą

[Quebonafide:]
Wszystkie demony i diabły są tutaj
Więc pomyśl: jak puste musi być piekło?
Szepnęła, że drugi raz nie oszukam
I wyszła z płaczem, a słowo się rzekło

Wszystkie demony i diabły są tutaj
Więc pomyśl: jak puste musi być piekło?
Szepnęła, że drugi raz nie oszukam
I wyszła z płaczem, a słowo się rzekło

Wszystkie demony i diabły są tutaj
Więc pomyśl: jak puste musi być piekło?
Szepnęła, że drugi raz nie oszukam
I wyszła z płaczem, a słowo się rzekło

Wszystkie demony i diabły są tutaj
Więc pomyśl: jak puste musi być piekło?
Szepnęła, że drugi raz nie oszukam
I wyszła z płaczem, a słowo się rzekło





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

TACONAFIDE Moje Demony Uciekły Na Urlop Comments
  1. Nikt Nikt

    ,,Wtedy wchodzę ja nie normalny " 😍

  2. BROKEN USER

    to jest legenda 2k19

  3. Zielony

    Kto w 2020? :O

  4. Olivcia hshshs

    Moje demony wróciły z urlopu. Mogłyby na stałe się wyprowadzić.

  5. jebacdisa

    ZŁYCH CIUCHÓW ZAKUPÓW OPINII KALORII

  6. kajo depresja

    A my dalej słuchamy 😎

  7. Czterooki

    Ja nie sypiam, bo myślę,
    A rano zmęczony znajduje żyłę złota

  8. Olaf411

    Najlepszy numer na płycie

  9. Lemon xXlemonXz

    Siema sezonowcy

  10. Slav King

    Rok 2050
    Moje demony wróciły z urlopu

    Pan Paweł

    @Jak będzie w 2030?

  11. szef numer 1

    Nadal siedzi niesamowicie

  12. mateusz s

    Cała płyta kozak 👏

  13. xsardas PG

    Feat"a z Białasem się nie spodziewałem, zobaczymy jak wyszło ✌️

  14. Andzelika Nowak

    kocham to .

  15. bf5

    Mamo przysięgam

  16. Kasia Szczepaniak

    Lubię tu wracać jesienią

  17. waebyul

    ta piosenka jest tak cudowna, a tak niedoceniona.

  18. Xozor

    Proste że tak.

  19. krys123

    Bialas !

  20. m o c h a マールト

    ❤❤❤

  21. xLukaszeek

    Dobra ludzie bo widze że macie jakiś problem do ludzi którzy robią muzyke typu (hajs dupy drogie auta) jeśli to sie komuś podoba to ma więcej wyświetleń.. Ten kawałek nie jest jakiś mega liryczny lecz jest a jeśli ludzią podoba sie kamerzysta który robi takie kawałki a nie inne (hajs samochody panienki) to co w tym złego że ma tyle wyświetleń.. A jeszcze jedna sprawa powiecie że kamerzysta ma te miliony przez dzieci A TACO HEMINGWAY QUEBONAFIDE NIE MAJĄ DZIECI KTÓRE ROBIĄ WYŚWIETLENIA? Wystarczy wyjść na miasto i już są dzieci które na swoich JBL puszczają taco lub quebo więc ogarnijcie się i pomyślcie troche

  22. Julia Smj

    Kto w 2019?

  23. Arkadiusz Smok

    Przeciez zwrotka Taco o tym,że jego demony są jako pracownicy korpo to mistrzostwo świata

  24. soul owls

    Śpiewasz o mnie :(

  25. Maja

    Wspaniałe <3

  26. ElitaREC

    Ludzie czym wy się przejmujecie? to jest numer dla ludzi którzy lubią refleksyjne kawałki i słuchają tekstów a nie tylko ksyw i gdzieś się utożsamiają z takim numerem, więc wyjebane czy jakiś zjebany nr ma 70 mld wyświetleń a ten tylko 3? Jakie to ma znaczenie? czy wyświetlenia oddają wydźwięk i zajebistość numeru? nie sądzę. Pozdro

  27. Nikt lepszy każdy gorszy

    nadal piękne

    Grześ

    Nikt lepszy każdy gorszy Prawda

  28. Karol Cuglewski

    ,,Nie zrobie dupy kumplowi"
    Z roku na rok właśnie ta oczywista zasada i honor zanika

  29. HUSTLER

    Po obejrzeniu tego filmy napewno dużo więcej ludzie zrozumie przekaz ;) https://www.youtube.com/watch?v=RuEA_nqdsXg

  30. i.K.o S6

    1:37 Białas

  31. Nosferatu

    Dobra piosenka lubie jej sluchac kiedy gram w lola z pomeksem ;d

    Seranox

    fajna polecam z rodzinką gramy sobie w lola pickuje Varusa bo jest demonem, ej, moim demonem, ej nie może mi nic kazać ani zabronić, nie, moje demony, ej, dla mifdsim omgsd.//..

  32. szagy

    Wyjebcie tego laka ćpuna bialasa

  33. Roksana Jlia

    Czy gdybym tam teraz trafiła to byłoby mi lepiej niż tutaj?

  34. Gruby Wysunięty

    Ten bialas co nawinal kozak

  35. as15310

    Kocham wracać

  36. Hi Im Faker

    Dla moich rodzicow jestem prezentem ktory sie ciagle pakowal w klopoty


    Ja pierdole popłakałem sie ._.

    Jakub Grudziński

    Chwyta za serducho :))

  37. Damon

    Uwielbiam tu wracac dla zwroty Białasa :o

    PORADY SYNA MATEUSZA

    A ja do zwroty quebo

    Marcin Kołodziejczyk

    A ja do zwroty Taconafide

  38. Xinor YT

    Moje demony to kawałek, który jest wypas

  39. StrangerXxx

    Od roku nie wyszlo nic co porwaloby mnie tak jak ta plyta. Taconafide obyscie nas jeszcze czyms kiedys zaskoczyli, czekam <3

    Grypcio

    Mnie tez

  40. klenzo the junkie

    NIGDY NIE WRÒCĄ!!!!

  41. PuMaYag

    czemu ja tego wczesniej nie widziałem, ale ile zostało przesłane :c taka prawda, nie każdy to zrozumie.

  42. GABSON SAN

    równo 1000 komentarzy 12.05.2019 14:24

  43. Melasy

    Patrze ze cos malo wyswietlen jak na nich to mysle ze nie moze byc takie dobre wchodze a tu perfekcja

  44. Sza fran00

    Nwm czemu ale ta muzyka mi sie kojarzy z norwegią bo w norwegi jak bylem to ją sluchalem

  45. Jung Kuzyn

    Nie rozumiem ludzi którzy mówią że taco ma teksty dla dzieci
    Połowa ludzi nie rozumie tych słów (15 lat mam)

    P a t m a n

    Tekst tej piosenki to perfekcja.

  46. Lipa

    Kolejny zajebany bit 2k

  47. • Vulture™ •

    ROK! ♥️

  48. Maarek S

    Kwiecień 2019?

  49. Na pewno nie Ins

    Demon ~~~~~~https://pnrtscr.com/gz5n0s

  50. Zuzanna Słomińska

    Kwiecień 2019

  51. Julia Kuczyńska

    Z czego jest bit na początku...

  52. Michał Wyszyński

    ich najlepsza Piosenka

  53. Bohdan Chmielnicki

    Te teksty moim zdaniem są po prostu literackimi perełkami :) Takie klimaty to ja uwielbiam :)

  54. Konrad Piwowar

    ,,Wtedy wchodzę ja nienormalny i zły"

  55. Bartuś Si Mi

    Kto ma w proponowanych w 2k19?

  56. DRACO

    Taka "piosenka" Kamerzysty ma 7mln czy tam ile w tydzień a takie arcydzieło w 10 miesięcy ma 2,8 mln... Przykre

    Szybki Oluś

    @xLukaszeek ale kamerzysta to jest kurwa muzyka dla przedszkolaków i to tylko pokazuje jak spada poziom rapu w polsce

    Prawie Mądry Człowiek

    @Zwykła Zosia pewnie zapomniałaś już dawno temat ale i Kuba i taco też po części chcą zarobić 😉 nikt nie robi nic za darmo tylko że duet taconafide chociażby bardziej się przykładal do tego co robi nawiązywania technika itd wyświetlenia im nie są potrzebne skoro świetnie schodzi np sprzedaż płyt A dzieci są dziećmi i nie wiedzą w co się pakuja ale kiedyś zrozumieją :D

    zmarla_dziewczynka

    @Zwykła Zosia beka z nich

    Zwykła Zosia

    @Prawie Mądry Człowiek tak wiem, ale oni chociaż trochę robią to dla siebie a ich teksty nie są na poziomie przeklenstw co drugie slowo

  57. Finek/Krzysiek

    1:38 tabletką Cię poczęstowałem tuż przed tsunami blond

  58. AXANIN PL

    Zło(to)

  59. Adi Kow

    BIALAS KROLU TY

  60. aruves

    wracam do mojej ulubionej piosenki z plyty

  61. Voyji :D

    Tacobiałanafide

  62. NeZ

    Najpiękniejsza nuta na albumie

  63. Rika 420

    Najbardziej by mi tutaj Reto pasował a nie Taco...

    • Vulture™ •

    zajeb sie 11 latko

  64. Domcia YT

    tym rapem sie zajebiście prankuje
    (a tu tekst )







    boje się śmierci :/
    boje sraty :/
    boje strachu ;/
    mamo, przysięgam, chce umrzeć przed tobą
    że kiedyś nie będę miła z kim tego dzielić
    że kiedyś przestanę to wszystko doceniać
    że znajdę twój włos zagubiony w pościeli
    to tego się boję
    a nie…
    a te myśli wracają do mnie jak demony
    to mnie niepokoi, jak belfrzy ze szkoły
    a ty głupia powiedz czego się boisz
    złych ciuchów, opinii, kalorii
    zrobiłem miliony nie mając 30
    myślisz ze ta kasa zrobiła mnie lepszym
    poza zakatami, anorektyczkami
    które jak w obsesji chcą się ze mna pieprzyć
    już mam tego dosyć
    nie spoglądam w tył
    naprawdę mam tego dosyć
    nie spoglądam w tył
    słyszę dziwne głosy
    kolorowe włosy
    no bo nawet nie chce wyglądać jak ty
    bo chodzę gdzie chce, robię co chce
    wyglądam jak chce
    nie chce być jak wy
    wszędzie są normalne dobre chłopaki
    wtedy wchodzę ja nienormalny i
    wszystkie demony i diabły są tutaj
    więc pomyśl jak puste musi być piekło
    szepnęła ze drugi raz nie oszukam
    i wyszła z płaczem, a słowo się rzekło
    wszystkie demony i diabły są tutaj
    więc pomyśl jak puste musi być piekło
    szepnęła ze drugi raz nie oszukam
    i wyszła z płaczem, a słowo się rzekło

    [Białas:]
    to był naprawdę mój największy błąd
    lecz kiedyś nie miałem o tym pojęcia
    postanowiłem ze pójdę pod prąd
    mimo ze byłem na drodze do szczęścia
    jak lałem wódę pomijałem sok
    bo wtedy czułem ze to życie sens ma
    i nie spodziewałem się ze za rok
    będzie potrzebny mi już terapeuta
    moje demony, hej /2x
    nie mogą nic kazać mi , ani zabronić
    moje demony, hej
    dla moich rodziców byłem prezentem, który się ciągle pakował w kłopoty
    bracia tu dali na dłoni mi serce
    ludzie wmawiali ze to demony
    jak tak to moje demony
    nigdy nie chciałem sprzedać duszy
    a diabeł sie tylko uśmiechnął
    niestety przetarg ruszył
    odkąd pamiętam no to dwa demony wciąż mącą mi w głowie
    i siedzą na barkach
    a ty zdziwiona ze ból mam na twarzy
    we mnie bez przerwy odbywa się walka
    a każdy z nich mi oczy zasłaniał
    nie widziałem nic
    nawet ciebie mała
    wiec dałaś mi krzyż na drogę i nara
    a teraz sie patrzysz jak opętana
    na moje demony
    nie sprzedam duszy za ILis
    i nie zrobię dupy kumplowi
    proszę przekażcie to lucyferowi

    moje demony mnie męczą po nocach
    i nie daja spać mi
    każdy mój demon się drze jak niemowlę
    choć chyba z nich większość to iluminaci
    każdy mój demon jest ze mna na siema
    choć nie chciałbym już tylu ich znać
    kiedyś pisałem te zażalenia
    lecz wracał komentarz, jak zżyjesz to płac!
    kiedyś to były berbecie-ciamajdy
    w sumie to miałem z nimi trochę frajdy
    dzisiaj pracują na pełnych etatach, w konkretnych oddziałach, gdzie maja deadliney
    nagrody na pracowników miesiąca
    system wyborów to całkiem jest tajny
    ostatni miesiąc to wygrał ten demon
    co każde mi ciągle się gapić na panny
    moje demony zrzeszają się w związki
    robią protesty, ej
    kiedy spadają wyniki depresji
    śpiewają, mi jeszcze tej
    czasami jadą gdzieś sobie wypocząć
    ci chwilowo jest mi lżej
    potem wracają, latają nad głową olbrzymie jak NBA

    Moje demony uciekły na urlop
    uciekły na urlop
    Moje demony uciekły na urlop
    uciekły na urlop
    Moje demony uciekły na urlop
    uciekły na urlop
    Ale niedługo wrócą
    z wypracowaną koszulą
    podjadą służbową furą

    wszystkie demony i diabły są tutaj
    więc pomyśl jak puste musi być piekło
    szepnęła ze drugi raz nie oszukam
    i wyszła z płaczem, a słowo się rzekło
    wszystkie demony i diabły są tutaj
    więc pomyśl jak puste musi być piekło
    szepnęła ze drugi raz nie oszukam
    i wyszła z płaczem, a słowo się rzekło
    wszystkie demony i diabły są tutaj
    więc pomyśl jak puste musi być piekło
    szepnęła ze drugi raz nie oszukam
    i wyszła z płaczem, a słowo się rzekło
    wszystkie demony i diabły są tutaj
    więc pomyśl jak puste musi być piekło
    szepnęła ze drugi raz nie oszukam
    i wyszła z płaczem, a słowo się rzekło

  65. liz parker

    Najlepszy utwór Taconafide 😍

  66. Stoba

    Dalej lata

  67. Marcus MIDI

    Love this 💔💪💪💪🙏🙏☄️💥🔥🔥🔥🔥🦄

  68. somecreativenickname

    kurwa, białas w każdej nucie nawija dokladnie tak samo dokladnie o tym samym, tylko ze obrane w inne słowa

    Marcin Kołodziejczyk

    to też jest jakiś talent xD

  69. Kubazlo

    Sezonowcy już zniknęli, a we mnie zostały refleksje po niektórych słowach z płyty do teraz.

    dżaba żaba

    Do teraz

    JustCutePie

    @dżaba żaba do teraz bro

  70. Domi YT

    Białas psuje tą piosenkę

  71. Mctrn

    Bialas brzmi jak by mial katar xD

  72. Łukasz Andrzejczyk

    polecam na 1.25 :)

  73. Mucha Pana Ucha

    Jak widac chyba moim zdaniem bez Białasa to najlepsza piosenka taconafide :P

  74. Siedem Jeden

    przesluchalem caly album ale ten kawalek wgl jakos mi nie przypadl do gustu skoro go wgl nie kojarze, kilka miechow pozniej na autoodtwarzaniu przypadkiem polecialo i sie zajaarlem! sztos przekminy i klimat

  75. Mysterio

    Kto w 2019?

  76. Zalogowany303 IM

    BIBLIA słów prawdy w przyszłości, ludzie ten tekst to nie kolejna teoria spiskowa, tak jest gdy wejdziecie w swoją ŚWIADOMOŚĆ, pozdro dla obudzonych 😴🔥🙏😁

  77. Lily 2019

    Kto oprócz mnie nadal słucha?😉 FERIE 2019😉 LIKE

    Slajev

    Ja słucham w 2025 roku, pozdrawiam cieplutko

    Tadeusz Michalak

    Witam xDDD Tylko ja mam 11 lutego ;D

    Maja

    wakacje 2019

    JustCutePie

    WRZESIEŃ :)

  78. Karolina Królikowska

    Mi szczerze mówiąc nie spodobała się zwrotka Białasa. Kuba i Fifi to ogień🔥 najdłuższy w albumie a i tak za krótki 😍

  79. Imperium Smaku

    Zajebiste

  80. Blazej Lazareck

    Zawsze mnie zastanawia jaką trzeba mieć łep, że wymyślić jakieś demony w służbowej furze i w garniakach. Niech mi ktoś powie, kto takie rzeczy na codzieni wymyśla? XD

    Erw1n

    Blazej Lazareck Chyba nie bardzo zrozumiałeś przekaz piosenki mistrzu

  81. OsKi.

    Taco=👍
    Quebo=👍
    Białas=👎

  82. Päulä

    A moim zdaniem Białas właśnie popsuł całą zwrotke, gdyby była ona wykonana przez bedoesa to byłaby nuta roku chłopaki <3

  83. RE Grywalny

    Wow tako...

  84. vi7be

    kochamcie

  85. Avinashi

    Boje się śmierci

  86. Karol Pawela

    NJIICCEEE

  87. Cape Tulipan

    Ale emo xD

  88. Prosty Ja

    Naprawdę klimatyczne ! Dziękuję wam za ten kawałek:D

  89. sheeloona

    Genialny. 𝄞