Taco Hemingway - Głupi Byt Lyrics




Znowu robię coś tylko po to, żeby móc nie robić nic
Znowu chodzę nocą po tym mieście, w sumie odrobinę już mi wstyd
Nie biorę tego na poważnie, w sumie to jest tylko głupi byt
Ten głupi byt

Młody Fifi, młody Dionizos
Wokół Wisły znowu trwonię sos
Kiedy tańczę, na telefon znowu dzwoni ktoś
Z lewej nogi już na prawą, niby Toni Kroos
Moje ziomki, to jest dobry sort
Twoje ziomki, nowy, nowy, nowy got
Młody Fifi, robię rapy, robię nowy pop
Robię hity tu na lato, bo jest ciągły ziąb
Dzisiaj to latam w zieleni, ulatnia się szansa na trening
Eks-koleżanka się żeni
Eks-koleżanka zmieniła nazwisko, eks-koleżanka się ceni
Nie chcę nikomu rozdawać pierścieni, bo dzisiaj mam blanta i kafla w kieszeni
Ego jak Zlatan, nie Kendrick, padam a jutro powracam jak feniks

Znowu robię coś tylko po to, żeby móc nie robić nic
Znowu chodzę nocą po tym mieście, w sumie odrobinę już mi wstyd
Nie biorę tego na poważnie, w sumie to jest tylko głupi byt
Ten głupi byt

Znowu robię coś tylko po to, żeby móc nie robić nic
Znowu chodzę nocą po tym mieście, w sumie odrobinę już mi wstyd
Nie biorę tego na poważnie, w sumie to jest tylko głupi byt
Ten głupi byt

Znów rapuję o tym samym, ale tylko tyle znam
Ej, odpalony notes, sobie stoję w tyle sam
Ej, wtem pijane mordy pytają za ile gram
I czy już zrobiłem sześć, jak nie, no to ile mam tych zer?
Odchodzę i idę sam dalej. Dupery tu piją Campari
Nowe hobby: narzekanie na brak wiary
A wszyscy wokół czekają na swoje fanfary
Gdzie ten pistolet startowy? Życie się zacznie na dobre
Teraz to żyję na poły. Teraz się truję, bo taki mam okres
Niedługo będę znów zdrowy
Znajdę robotę, umowę o pracę, dostanę tam nawet telefon służbowy
I nigdy go nie odbiorę. I nigdy go nie odbiorę

Znowu robię coś tylko po to, żeby móc nie robić nic
Znowu chodzę nocą po tym mieście w sumie odrobinę już mi wstyd
Nie biorę tego na poważnie, w sumie to jest tylko głupi byt
Ten głupi byt

Znowu robię coś tylko po to, żeby móc nie robić nic
Znowu chodzę nocą po tym mieście w sumie odrobinę już mi wstyd
Nie biorę tego na poważnie, w sumie to jest tylko głupi byt
Ten głupi byt

Dobre maniury albo dobre maniery
Burza włosów powstrzymana drogim lakierem
Dla niej rzucisz węgle, rzucisz żonę, zrobisz karierę
To nie awans kiedy się przesiadasz z koki na herę
Takich historii znam wiele
Tyle miłości mam w ciele
Porcelanową masz cerę
Zrobiłbym wszystko dla ciebie. Zrobię wszystko dla ciebie

Ale teraz robię coś tylko po to, żeby móc nie robić nic
Znowu chodzę nocą po tym mieście, w sumie odrobinę już mi wstyd
Nie biorę tego na poważnie, w sumie to jest tylko głupi byt
Ten głupi byt
Znowu robię coś tylko po to, żeby móc nie robić nic
Znowu chodzę nocą po tym mieście, w sumie odrobinę już mi wstyd
Nie biorę tego na poważnie, w sumie to jest tylko głupi byt
Ten głupi byt





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Taco Hemingway Głupi Byt Comments
  1. Krzysiu 000

    No to kto w 2020? :D

  2. Dajlando

    2020
    A ta piosenka nadal żyje i wbija wyświetlenia 😍

  3. BROKEN USER

    10mln wbite lecimy po 20mln! ktoś pod koniec 2019?

    Go pro

    Ja 😁

    Mik Mik

    O patrz debil

  4. Michał Myślewski

    2k19 A dalej nice buja Haha

  5. lalkabezkości. exe

    O boże o kirwa ale to jest epickie

  6. Jacek Balcerzak

    pog ja w 2k 19 slucham

  7. ツкатusia

    Mrawww kocham tą piosenknę




    2019?😏

    Adam Golał

    Normalnie

    ツкатusia

    @Adam Golał wtf
    co

    Adam Golał

    @ツкатusia no że w 2019

    ツкатusia

    @Adam Golał -_-

    Adam Golał

    @ツкатusia xD

  8. MacieK Kick

    10 milonów za nie długo ❤️ ps ktoś październik 2019 ?

    Karol Mistrz Koks

    twoja stara

    OwO o

    Listopd

    Nie Do Końca

    już grudzień "-"

  9. To Anton

    Kiedy doszedłeś do momentu w którym nieironicznie słuchasz Szprycera

  10. Sheeperone

    Kocham!

  11. baej owsky

    Tydzień bez taco tygodniem zmarnowanym

  12. Zawsze Spoko

    #TacoHemingway

    KIEDY 9 ZER ?!?!?!?!

  13. H_2115

    1:08 jhahahaha liltaco

  14. MODY GIlUVEVO

    FAJNIE PRZETWORZONY BIT!!

  15. pleha pleszynsky

    ego jak Zlatan nie Kendrick...

  16. [ W i l l o w ]

    Jejku jak ja lubię tu wracać

  17. Zdepresowany Chłopiec

    Mineły 2 lata, ja nadal katuje

  18. Porady na życie

    Ktoś tutaj wie że taco nową płytę wydaje 8 albo 9 sierpnia?

    Zdepresowany Chłopiec

    Ja wiem

    Stanisława Kortas

    9 sierpnia

    Zdepresowany Chłopiec

    Elo elo płyta weszła dwa dni temu o 22

    Porady na życie

    @Zdepresowany Chłopiec no tak ale zapowiedział 9

  19. Mateusz Gołąbek

    Wiem o co ci chodzi taco, kiedyś nie szanowałem cię , ale teraz wszystko ma sens, pozdrawiam w chuj

  20. Martyna Góralska

    Taco Hemingway - "Głupi byt" (prod. Rumak) dobre

  21. CostaTo Ziomal

    to jest zajebiste i ten moment ze "porcelanowa masz cere zrobiłbym wszystko dla ciebie zrobię wszystko dla ciebie" ja bym tak zrobił dla mojej dziewczyny KC Gosia <3

  22. Paziu

    Wracam tu po dwóch latach <3

  23. Mennica Wiedzy

    Najlepsze z albumu




    xd

  24. LoGaNeK!

    Jezu Chryste Rumak!

  25. natasza andrzejczak

    Super nutka

  26. O S A

    Taco jest zajebisty

    O S A

    Taco to najlepszy raper na świecie

  27. Laura LPS

    Kocham słucham chyba że 30 razy dzienne!

  28. wiktorczu 285

    Ci co dają lajki w dół taco to wielcy idioci jak tak można i zapraszam na mój kanał wiktorczu285

  29. MarV Beats

    Zajebista nuta

  30. pixel

    do bre ma niu ry al bo do bre ma nie ry

  31. Nika Mc

    Powiem tyle Taco is my life ❤️
    Nuta zaje** jak wszystkie, ten głupi byt po co wam te like, pieniędzy nie sypią ;-;

  32. DSStudio PL

    Jeśli czytasz ten komentarz to szacun mordeczko , że tu wracasz 👌




    A nuta dalej kozak 👌😂

    DSStudio PL

    @CostaTo Ziomal proszę bardzo😂

    Zdepresowany Chłopiec

    No spoko

    CostaTo Ziomal

    @Zdepresowany Chłopiec xD

    pszemke

    w sumie trochę żałosne?

    Zdepresowany Chłopiec

    @pszemke +1

  33. CostaTo Ziomal

    2019-05-06 kto słucha to poggggggggggggggg
    go like " tyle miłości mam w ciele "

  34. Zaparty Pajac z podstawówki

    Tekst:





    Jest zajebisty

  35. Aleksandra Tomaszewska

    bl e ale syf

  36. Song34

    GIT








    XD

  37. majster

    Czmu to ma tak mało wyświetleń to hit !

  38. Piotr Janoszek

    w zyciu zadnego "mleka" od takiej osoby... :-/

  39. Piotr Janoszek

    facet wyglada jakby byl uposledzony

  40. Pan Sidoreq

    kto 2019??

  41. BEATA ANNA Rebowska

    Moze byc...ale Kocham TF💋

  42. Adrian julkin

    Kocham jego piosenki :) I Love

  43. Jakub Głowacki

    wirtuoz rapu
    ( w tłumaczeniu na angielski :RAP GOD xd

  44. Grzegorz Dynowski

    Dobrzy są - obaj...

  45. Ciupcioczek Fayorsa

    Kozacka nuta:)

  46. Martyna Gabryś

    Kto nadal wraca?😍

  47. Agata Kom

    Starter na dzisiaj

  48. LuzakProGaming LuzakProGaming

    Ktoś 2019?💓

  49. Kali królem

    Ten głos jest cudowny ❤️

  50. Sheldon z Misery

    Ale fajna piosenka

    Hubii

    Adam Fluder ta kozacka wujek hitler tez słucha

  51. Człowiek Nie Z Tej Planety

    co kurwa z plastikowej słomki pijesz,
    na żółwiach ci nie zależy,
    akurat po tobie się tego nie spodziewałem...

  52. Julian Nowakowski

    To jest super!!

  53. Amegrus Pospolitus

    wsm to jest tylko glupi byt

  54. Nikodem Zawiślan

    penisa w dłoń i słychamy

    Fajne masło

    Penisa to ja ci w dupę wsadzam

  55. Jan Prucnal

    Przeglądam sobię utwory Taco bo po feriach muszę coś zaśpiewać na muzykę :P

  56. Filip Mikołajczyk

    2k19 zgłaszamy się!!!

  57. monyka j

    Uwielbiam !!!😍

  58. Filip Sztuka

    Najlepszy

  59. Krzecha

    TO JEST KUREWSKO MOCNE

  60. [ W i l l o w ]

    "Dzisiaj polatam w zieleni ulatnia się szansa na trening.. " zajebiste (:

  61. Aleksandra Bukowska

    Panie Taco. Dlaczego eks- koleżanka się żeni? Bo to mężczyzna się żeni a nie kobieta 😝 kobieta może wyjść za mąż jak już 😁

  62. queen 11

    Dobre Taco Hemigway😘😘😘

  63. dawid czarny

    Kto w 2018

  64. Bogusz

    cały czas ten głupi bit...

  65. ??????

    Zajebiste

  66. Monik Son

    dobra nuta mordy XDDDDDD

  67. tynoniewiem

    dobre maniury albo dobre maniery

  68. Polskikot1

    kto w 2018?

  69. krzychuu

    spoko nuta jak zawsze

  70. Brandon Alexander

    does anyone know who makes his album art/ who makes it?
    czy ktoś wie, kto tworzy album / kto go tworzy?

    Fajne masło

    "twoja stara smaży sól" make his album

  71. xcherrybun

    Jesteś w moim serduszku taco ♡

  72. Ładny Piernik

    Dobre! Taco hemingwayowe! 😆😊

  73. zosia z youtobe

    ❤🔥 I się doczekałam 🔥

  74. Adam Mickiewicz

    Thats good.

    Adam Mickiewicz

    Yep, thats good

  75. nzbdv

    płaczę jak tego słucham

  76. Blackyy

    ktoś końcówka wakacij ? <3

  77. M J

    dajcie se siana z tym autotunem, to moglby byc naprawde zajebisty kawalek, nie da sie sluchac...

  78. Miłosz Żywno

    Zajebabcia

  79. Kamil Miciak

    jeja buja

  80. Heroizm _

    "To nie awans kiedy się przesiadasz z koki na herę" <33

  81. Eryk Paciorek

    Kto słucha w 2031 roku po śmierci Taco Hemingwaya na zawał w tramwaju?

    _Derwix

    41 lat R.I.P. [*] :(

  82. _Derwix

    Bit jak zawsze.. Rumak <3

  83. Eryk Kwidzek

    od roku dzień w dzień ciary przechodzą :D

  84. solciak

    🙃 2018?!

  85. Łukasz S.kyWalker

    KOCHAM!!

  86. Oskar Racki

    polecam ;)

  87. Agnieszka Zerbe

    I jutro ta piosenka ma 365 dni

  88. Olivier Radovic

    Kuuurwa to już rok