Sons Of Zion - Drift Away Lyrics




Day dreaming
The wind in my hair, the soft tender air
No worries, no cares, and you
Day scheming
Escape to the dreams
To hide from the good
Just wanna spend time with you

Laying side by side
With Katchafire on the radio
Yeah we get so high
'Cause we got no place to go
I'll never say goodbye
And you ain't never gonna be alone

The promise we made
The promise we broke
But I still remember that summer
Oh, the taste of your lips
While the sun went down, so sweet
And I could exist in that summer
Oh, close my eye and get lost in the memory

And just drift away
Just drift away

I stay dreaming
As day turns to night
That look in your eyes
I know it's for life, us two

So we stay scheming
The places we see, the people we meet
A house built by the beach
The pitter patter of feet
All that I need, yeah

Laying side by side
With Santeria on the radio
Yeah we get so high
'Cause we got no place to go
I'll never say goodbye
And you ain't never gonna be alone

The promise we made
The promise we broke
But I still remember that summer
Oh, the taste of your lips
While the sun went down, so sweet
And I could exist in that summer
Oh, close my eye and get lost in the memory

And just drift away
Just drift away
Just drift away
(Day dreaming, so sweet yeah)
Just drift away
(Day dreaming, so sweet yeah)
Just drift away
(Day dreaming, so sweet yeah)
Just drift away
(Day dreaming, so sweet yeah)
Just drift away
(Day dreaming, so sweet yeah)
(Day dreaming, so sweet yeah)
Oh just drift away





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Sons Of Zion Drift Away Comments
  1. Leila Vail

    i really need a Hawaiian love. Mahalo

  2. Weapon X

    I just broke up with my be and it's stupid of me to listen to this song for obvious reasons. All I really have to say is if you see this I love you so much but I just can't go back. I hope your doing well and I hope you settle down and find someone

  3. Queen Kiwi

    New drift away version is here
    Pōtera Ana - SoZ
    https://youtu.be/l_gezGeFd3A

  4. Janeya Wilton

    🙌😍, almost as good as six60 ❤

  5. Jacob Sorrenson

    I like sons of Zion I

  6. Jonathan Bleicher

    Love the song as i drift away

  7. Persefoni Harvey

    Best jam ever 😍 Love love love it! 🎼🎵🎶🎤

  8. Denise Ruaporo-Taleni

    I love this song

  9. lottie siaosi

    2019 anyone❤️

  10. It’s Nika

    Keep it up nannels love it :)

    Mystic Wolf

    Nika .Huata-Pryor u dont have to comment on every video ive made girl😂

  11. 송민정

    노래 조타~~^^

    Thomas August

    Do you know BTS?

  12. Pippa Bjerga

    Awesome song

  13. Senara Potaua

    B.W💏💘

  14. Will Ormond

    Love being kiwi, great song. Maybe do lyrics for Ocean by Khalid and Martin Garrix.

    keanu kopae

    your gay

  15. Sincerely, Meme’s

    I love this song😍

  16. Rosie Fa'afoi

    *CLOSE MY EYES AND GET LOST IN THE MEMORY ...*
    *AND JUST DRIFT AWAY*

  17. s m

    thank you!

  18. Charlotte Rhodes

    Love it aye x

  19. Shelby O'reilly

    Love it I watch every day and I've learnt it all😍😍😍

  20. Myra Mckay

    Beautiful waiata. Love the harmonies.

  21. Ani Bryan

    I love this song, plus being a kiwi is pretty cool!!

  22. RATAVINE.STYLA.

    Of course!!.. Who wouldn't love this song.. Relaxin.

  23. TM_da-god

    this song lit ahe

  24. mary virginia

    just wow

  25. Ni Ke

    Tino Ataahua Waiata👊

  26. Summa Hepana

    i love this song thanks for the lyrics!
    Edit: i'm so grateful to have this song

  27. Deborah Bratton

    Pure class! Well done lads! Its a cracking tune!

  28. Liam Cuff

    Love It
    86trygnpgtbrjbk.oojljhtnfybk

  29. Liam Cuff

    Love It

  30. Liam Cuff

    Love It

  31. Liam Cuff

    Love It

  32. Queso Blanco

    Shout out to katchafire

    Thomas August

    HI ARMY

  33. CookieIs DaBest

    We had sons of Zion group come to Avondale intermediate school! And other famous people, also dj’s coming in :D
    I’m glad I’m in nz

    Masina Taumafai Uili

    I'm from the otara parts and we have heaps of special guest just like Jenny salesa and Steven Adams by the way I'm from Ferguson intermidiate

  34. Makere Solomon

    Such a mean jam nice harmonies in luvvv wif this song ❤❤😚

  35. HeroBlast

    (Verse)
    Day dreaming
    The wind in my hair
    The salt in the air
    No worries no cares in you
    Day scheming
    Escape to the dunes
    To hide from the group
    Just wanna spend time with you

    (Pre-chorus)
    Laying side by side
    With Katchafire on the radio
    Yeah we get so high
    'Coz we ain't got no place to go
    I'll never say goodbye
    And you ain't never gonna be alone
    The promise we made
    The promise we broke

    (Chorus)
    BUT I STILL REMEMBER THAT SUMMER
    OH
    THE TASTE OF YOUR LIPS AS THE SUN WENT DOWN SO SWEET
    AND I COULD EXIST IN THAT SUMMER
    OH
    CLOSE MY EYES AND GET LOST IN THE MEMORY
    AND JUST DRIFT AWAY
    JUST DRIFT AWAY

    (Verse)
    I stay dreaming
    As day turns to night
    That look in your eyes
    I know it's for life, for us too
    So we'd stay scheming
    The places we'd see
    The people we'd meet
    A house by the beach
    Pitter patter of feet
    All that I need yeah

    (Pre-chorus)
    Laying side by side
    Santeria on the radio
    Yeah we get so high
    'Coz we ain't got no place to go
    I'll never say goodbye
    And you ain't never gonna be alone
    The promise we made
    The promise we broke

    (repeat chorus)

    (Outro)
    (Daydreaming) Just drift away
    (So sweet yeah) Ye-ah

    etc...

    :)

    XXXTENTACION SONGS

    HeroBlast I figured it says it on the screen :)

    Rosie Fa'afoi

    *Thanks for putting this in the comments of a lyric video* 😂

    gemsec1

    I'm a geek so glad the spelling is correct on this one ;)

  36. BP 34

    savage songggggggggg

    megumi66666

    It's not a Savage song it's nice. Ur mean!!!!!!

  37. xOpaz-_-

    Son is lit on the radio in NZ.

  38. KID1DER

    Got this song on repeat 😍 Love Love Love this song💖

  39. Alessandra Haakma

    Good song.
    Proud to be kiwi

  40. Mystic Wolf

    If you wanna learn the chords go to NatPicking
    https://youtu.be/4XKwJmXJac0

  41. Alpha

    Shots cuz new song to jam to 👌🏻

    Mystic Wolf

    Mystic Wolf yes i learnt the chords to it as soon as heard it