Skrizzly Adams - That's Life Lyrics




Girl you're killing me
Yea, you're out there
Ride or die in the streets
But you're nowhere
I've got a feeling that you're all alone
Burnin out them lies
Till them lies is gone
And babe don't you say
What you want from me anyway
I'm too caught up in all this bullshit
To go outside and play
And Mama told me not to scream till I lost my voice
But I had no choice
So I screamed that shit anyway
We'd, ride around downtown just thinking we was kings
But we had a hard time thinking about what we thought that'd really me
And y'all'd say "slow down"
No speed up
Yea you ain't nuts
Just a little scared
So don't give up
If you've had enough
It's just tough love
So toughen up now
I've got a hard time taking responsibility
When all these things we do don't turn out like they seem
And I know that you don't care to follow me
Or maybe I just take myself a bit too seriously

Hey now
I don't wanna
Bring, you, down
Everything's so cold now
I don't wanna
Bring, you, down
But that's life
That's life [x4]

Well I'm twice as tall as I used to be
And these street signs
Don't get to me
It's just red lights in that moonbeams
Cause if it ain't love, well then it ain't free (hey)
They say I'm stubborn and I'm never gonna learn
I just work to hard for things, I know I don't deserve
And I know they said it's better when it's done
But this train ain't crash and it could last
Cause I still think we're having fun
Oooh oooh we've got nowhere left to go
You can't run son, so don't run son, and if you run son well then you're on your own
I'll take it, fake it, break it mama don't you know
That's everything that's great is gonna have to go
And gasoline will burn but it won't turn to gold
I think I'm lucky or maybe I'm just growing old
I've got a hard time taking responsibility
When all these things we do don't turn out like they seem
And I know that you don't care to follow me
Or maybe I just take myself a bit too seriously

Hey now
I don't wanna
Bring, you, down
Everything's so cold now
I don't wanna
Bring, you, down
But that's life
That's life [x4]

Hey now
I don't wanna
Bring, you, down
Everything's so cold now
I don't wanna
Bring, you, down
But that's life
[x2]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Skrizzly Adams That's Life Comments
  1. Stormy 717

    This slaps 🔥🔥🔥 thank you Chris Webby for introducing my ears to this magic.

  2. WHAT ???

    Yesssssss

  3. Kobey Griffith

    I love a good scratchy voice added with a good sound

  4. Linda R

    👍 you have amazing voice!

  5. Erick J

    Found this via an ad...and for the first time I liked an ad.  Two thumbs up!

  6. Gina Singletary

    sweet...sounds great ....very catchy, I miss dance music,,,,I could shake my booty to this easy !

  7. Link057

    Sounds great

  8. Berend Smalt

    new sound...its awesome..thank you.

  9. Andrew Ruffin

    awesome, FUCK YEAH!!!

    -andrew's girlfriend

  10. Choke on your halo

    When are you going to be on iTunes '!?!?!?!?!?!??!??!?

  11. Deniz Ladin Özdemir

    That's just awesome! Way better than those bitchy famous singers. He has voice, lyrics, music. He doesn't need anything else. LOVE IT!!! <3 <3 <3

  12. Desiree McCoy

    Patience Is life!

  13. Kaelene Clark

    This is the most original song, I've heard in a long time. c:

    Nathan Valentini

    Listen to "wont back down" by Tom Petty, only just made the connection

  14. Lane Phaff

    Quite catchy I gotta say

  15. Roberta Stokes

    I'm really feeling this!! :)

  16. Jason Henrie

    Really great song :3

  17. narlyyo

    Muy bueno!

  18. Aaron Marks

    so addictive!