Sheck Wes - Projects Lyrics




Bitch, uh (fa fa fa fa fa fa)
Young Sheck Wes came through with the goblins (fa fa fa fa fa fa)
2 Gs on the-, another 2 Gs in the Robbins (bitch)
Oh

Y-y-young Sheck Wes came through with the goblins (uh, oh)
2 Gs on my feet, another 2 Gs in the Robbins (oh)
I ain't from Montana, bitch, young Sheck Wes from them projects (oh)
I ain't from Montana, bitch, young Sheck Wes from them projects (bitch)
Young Sheck Wes (bitch) came through (bitch) with the goblins (bitch)
2 Gs on my feet (uh), another 2 Gs in the Robbins
I ain't from Montana, bitch, young Sheck Wes from them projects
I ain't from Montana, bitch (bitch bitch bitch), young Sheck Wes from the- (bitch, bitch, bitch, fa fa fa fa fa fa fa)

Feel like my nigga John, I put Gucci on my goggles
New model bitch, but I put Gucci on my model (on my model)
I don't want no pussy, bitch, young Sheck Wes want the swallow (I want the neck)
Sheck Wes sellin' dick, bitch, come fuck me for some dollars (let's go have sex)
Sheck Wes got a hood bitch, all she smoke is that sour (sour)
Sheck Wes got a mixed bitch, she come fuck me for hours (woo)
Bitches, bitches, bitches, man, these bitches give me problems (problems)
I hate callin' women bitches, bitches give me problems (uh)
I don't love nobody, bitch, young Sheck Wes love my momma (mom)
My boys don't love nobody, bitch, they only love them llamas (bow)
Sheck Wes, I'm so crazy, bitch, don't let me her, uh, uh
I don't shoot to, what, bring it back (fa fa fa fa fa fa fa)
Bring me back, uh, I was feelin' that, uh, let it rock (fa fa fa)
Young Sheck Wes on the block, uh (fa fa fa, bitch)
Young Sheck Wes keep the Glock (uh)
Ridin' 'round 'round 'round 'round 'round 'round 'round
Ridin' 'round 'round for the cops, uh (bitch)
Young Sheck Wes got the drop, uh (uh, uh)
Come to my city, don't Milly Rock (bitch)
Put the Glock to you, you gon' fuckin' dance
And then you gon' drop, nigga (bow)
Young Sheck Wes don't stop, nigga (uh)
Bitch suck my dick, on my cock, nigga (uh)
Bitch suck my dick, on my cock (on my what, oh)
Niggas always stackin', when they see me, all they do is cop, nigga (I was in)
Go to Fifth Ave, nigga, all I do is cop, nigga

All I do is cop, nigga (bitch)
All I do is cop, nigga (all I, all I, all I)
All I do is cop (cop)
Cop
For me and my brothers (my brothers)
Word to my mother (right to my mother)
Oh
My old lover

I said, young Sheck Wes came through with the goblins (oh)
2 Gs on my feet, another 2 Gs in the Robbins (oh)
I ain't from Montana, bitch, young Sheck Wes from them projects (oh)
I ain't from Montana, bitch, young Sheck Wes from them projects (oh)
I ain't from Montana, bitch, young Sheck Wes from them projects (oh)
I ain't from Montana, bitch, young Sheck Wes from them projects (oh)
I ain't from Montana, bitch, young Sheck Wes from them projects (oh)
I ain't from Montana, bitch, young Sheck Wes, yeah, yeah, yeah

Young Sheck Wes from them projects
I ain't from Montana, bitch, young-
Oh (bitch, bitch)
Uh (oh, bitch, bitch, bitch, bitch)
I ain't from Montana, nigga, I'm from the fuckin' hood, nigga
Fuck is you talkin' about (fa fa fa fa fa fa fa fa)
Bitch, oh
Doo doo doo
Oh





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Sheck Wes Projects Comments
  1. 777 P

    I WASN GON PICK UP NO CHAIR lmfaoooo

  2. Simic17

    fake ones won't find us here

  3. Black Friday 8

    Why he have a furry character on his pants

  4. Vinylworks. c

    Shouts outs to spaghetti boys

  5. kerrintonthomas

    Just found out where “i wasn’t gone pick up no chair” came from 😎

  6. Gucci Wasabi

    This shit got the same amount of energy as mo bamba. This song should've been a hit

  7. Nico Scibelli

    free melly

  8. Mp4. Mp4

    wtf happened to projects??? i've been here since bamba was release in feb of last year and projects is gone

  9. rodrigo serna

    Had to come back to this cuz apparently people like mo bamba instead of this 😂😂

    LaRue Mathis

    Fr Mo Bamba is literally his worst song.

  10. Dylan Adriaan

    Sheck Wes aye 🔥

  11. kushdax

    he wearing a slumpy kev fit

    WhenInROME

    X Asspizza

  12. Rashad White

    Bitchhhhh

  13. Emiliano ya boi

    This shit 10x better than fucking mo bamba

  14. MattOnBD

    better than mo bamba

  15. Neaky Womack

    I need this beat

  16. D God

    Sheck wes leave you wet wet 🤦🏼‍♂️

  17. Austin Crosley

    Sheck Wes lookin like one of them mannequins in a genderless fashion store at the mall

  18. mudboy fa

    Yo someone post “Peas n Rice” PLEASE

  19. Ben Morris

    Is he clowning Kerwin lmaoooooo

    Sxrto

    Ben Morris yea 😂😂😂

  20. Gucci Wasabi

    This guys music is just straight up energy

  21. Gucci Wasabi

    This. Is. fire

  22. Voodoo Man

    This had 4.7k yesterday

  23. Alpha Barry

    Wes' freestyle was just a premonition. He's going to be the Steve Jobs of rap! Ye is the Elon Musk. All his shit sounds innovative and fresh as fuck like the iPhone 3G. Let's just hope he doesn't lose his ingenuity and ride someone else's wave like Apple did with Samsung. If that becomes the case tho, I'm hype to hear who the Samsung of rap will be. Lil B, SGP, and Ye pioneered a generation of genius musicians, no cap.

  24. LORD CASSO

    But the beat my nigga

  25. EyeHateDom

    I’m outta breath nigga
    Ya bitch want sex nigga
    I just want that neck nigga
    Cause I’m the best nigga

  26. Cruise Wilson

    if you know you know

  27. Jay Hammond

    windows sound on a steve jobs freestyle hard

    Red Legs

    Jay Hammond that’s a Mac sound

    Jay Hammond

    shit you right, my b 😂 who knows what I was thinking 6 days ago

  28. Leonardo Kruz

    FUCK I LOVE THIS SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  29. Mirda 197

    this gonna be over a mill next year

    L͓̽A͓̽N͓̽D͓̽O͓̽

    Best kept secret🤫

  30. Zavier Mcfly

    I wasn’t gonna pick up no chair!

    MattOnBD

    Zavier Mcfly carti fight 😂😂

    michael

    Zavier Mcfly kerwin frost vs. playboi carti

  31. COolroyJenkins

    I wasnt gone pick up no chair

  32. Carlos Escobar

    Sheck Wes 🔥🔥

  33. IHate LaRueIsTrash

    B I T C H!

  34. hudson17

    BBBBBIIITTCCHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

    Kevin

    "I lIkE SAyn BiTcH"

  35. tired boi

    the most hype song

  36. x x

    lmaooo is sheck wes flaming kerwin or am i trippin

    Airgens

    I wasn't gon pick up no chair lmao

  37. Lil Uzi Vert

    Sheck wes is about to blow up big time

    No Cap

    Lil Uzi Vert already did

  38. Julian Cody Correa

    Wata banger

  39. Hydel Majalca

    This shit ain’t on Spotify

  40. Johan Ejiasi

    Why is this song not poppin

    ANTiSOCiAL VOSx

    Cause niggas listen to chippi chippi and mo bamba and think thats all the songa he hot

    Gucci Wasabi

    @ANTiSOCiAL VOSx thank you!

    Miyaga Productions

    Johan Ejiasi banomona thats why

    David Poku

    Song is so heat it cuz he don’t make music videos for it

    La'Rue Mathis

    @ANTiSOCiAL VOSx IMO I think that ironically Sheck Wes' freestyles are his best songs. I think the "2017 Freestyle" was his best song FR

  41. ivan ortiz

    WES WES SHECK WES WES SHECK

  42. mudboy fa

    live sheck wes