Sheck Wes - Lebron James Lyrics




Lebron James (Lebron)
Lebron James (23)
Lebron James (uh huh)
I be ballin' (uh huh)
I be ballin' like

I be whippin', yeah, I be ballin', yeah
You can call me Lebron James
Plug call me on the Samsung
Hello bitch, it's Lebron James
Don't cross me, you can get some
Bitch, I'ma dunk like Lebron James (I'ma dunk like Lebron, bitch)
Lebron James
I be whippin', yeah, I be ballin', yeah
You can call me Lebron James
Plug call me on the Samsung
Hello bitch, it's Lebron James (ow)
Don't cross me, you can get some
Bitch, I'ma dunk like Lebron James (ow)
Lebron James

I be whippin', yeah, I be ballin', yeah, you can call me Lebron James
I bump a nigga, he out the way, I'm too strong like Lebron James (get your weight up)
If a nigga ever try to cross me, I'ma retire him like Kobe
If If a nigga ever try to cross me, I'm in his hood on my lonely
Sheck Wes got various weapons like cheat codes in GTA
Ray Allen in game 6, I ain't missin' shots like Lebron James
All these niggas, they fanboys, on niggas' dicks, man, they all gay
So I'll just be on my shit, I'ma load the 6 like Lebron James (Miami)
Bitches on my dick, go on my Gram, bitches hit my phone all day (I swear)
If a hoe wanna pull up, I'll be on the 6 like a Blue Jay (16)
Out here with DSG, my bulls out here like Chicago
I be rockin' my best dressed, got the 9 tucked, that's my Rondo
Kidnap a nigga, shoot his ass in the woods, now he a John Doe
If his partner still wants that, he can be in heaven with his bro
If his mom still talkin' crazy, we gon' put her dumbass right on the news
We double stain on [?] time, we'll pull up to her funeral
Turn it up, then burn it up, cremate her ass into minerals
Extort all my white hoes, get my black bitches new clothes and shoes
Not dressin' up, I'll hold 'em up, money showin' up, it never reduce
And if this a problem, my young boys definitely will be checkin' you (bitch, hold up, yeah)
Definitely will be checkin' you
And if this a problem, my young boys definitely will be checkin' you

I be whippin', yeah, I be ballin', yeah
You can call me Lebron James
Plug call me on the Samsung
Hello bitch, it's Lebron James
Don't cross me, you can get some
'Cause I'ma dunk like Lebron James (hah)
Lebron James (ball like Lebron)
Lebron James (hard in the paint like Lebron)
Lebron James





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Sheck Wes Lebron James Comments
  1. Clara Mundy

    Lebron James (Lebron)
    Lebron James (23)
    Lebron James (uh huh)
    I be ballin' (uh huh)
    I be ballin' like

    I be whippin', yeah, I be ballin', yeah
    You can call me Lebron James
    Plug call me on the Samsung
    Hello bitch, it's Lebron James
    Don't cross me, you can get some
    Bitch, I'ma dunk like Lebron James (I'ma dunk like Lebron, bitch)
    Lebron James
    I be whippin', yeah, I be ballin', yeah
    You can call me Lebron James
    Plug call me on the Samsung
    Hello bitch, it's Lebron James (ow)
    Don't cross me, you can get some
    Bitch, I'ma dunk like Lebron James (ow)
    Lebron James

    I be whippin', yeah, I be ballin', yeah, you can call me Lebron James
    I bump a nigga, he out the way, I'm too strong like Lebron James (get your weight up)
    If a nigga ever try to cross me, I'ma retire him like Kobe
    If If a nigga ever try to cross me, I'm in his hood on my lonely
    Sheck Wes got various weapons like cheat codes in GTA
    Ray Allen in game 6, I ain't missin' shots like Lebron James
    All these niggas, they fanboys, on niggas' dicks, man, they all gay
    So I'll just be on my shit, I'ma load the 6 like Lebron James (Miami)
    Bitches on my dick, go on my Gram, bitches hit my phone all day (I swear)
    If a hoe wanna pull up, I'll be on the 6 like a Blue Jay (16)
    Out here with DSG, my bulls out here like Chicago
    I be rockin' my best dressed, got the 9 tucked, that's my Rondo
    Kidnap a nigga, shoot his ass in the woods, now he a John Doe
    If his partner still wants that, he can be in heaven with his bro
    If his mom still talkin' crazy, we gon' put her dumbass right on the news
    We double stain on [?] time, we'll pull up to her funeral
    Turn it up, then burn it up, cremate her ass into minerals
    Extort all my white hoes, get my black bitches new clothes and shoes
    Not dressin' up, I'll hold 'em up, money showin' up, it never reduce
    And if this a problem, my young boys definitely will be checkin' you (bitch, hold up, yeah)
    Definitely will be checkin' you
    And if this a problem, my young boys definitely will be checkin' you

    I be whippin', yeah, I be ballin', yeah
    You can call me Lebron James
    Plug call me on the Samsung
    Hello bitch, it's Lebron James
    Don't cross me, you can get some
    'Cause I'ma dunk like Lebron James (hah)
    Lebron James (ball like Lebron)
    Lebron James (hard in the paint like Lebron)
    Lebron James

  2. YSL DROZAYY

    Hype beast recommend a video and it ended with this song so that’s why I’m here 😂

  3. ABOODYTHEKINGZ

    SNEAKO?

  4. AzazelTheOne

    Whoever has this beat or knows where to find it email it to [email protected] I NEED IT , VERY IMPORTANT

  5. JAYDEE FROM THE 713

    Sheck Wes copied..u guys the real song is i cnt explain by yungvicecityy (this song is ok tho ig

    Philip Cooper

    No one cares. That shit hot basura. This is Sheck Wes beat now and forever.

    JAYDEE FROM THE 713

    Nahh bruhh😂 i cnt explain fire

  6. Maldom

    Who else came here because of sneako

  7. Alfonso Licea

    sneako brought me here

  8. Pat's Gang Over Errythang

    😩😩😩😭😭 that hair piece tho!

  9. Yazzy Yaz

    Anthem of the bronsexual
    I’m proud of it !

  10. chief

    LMAO this is trash but it's still strangely fucking catchy

  11. Димитър Калинов

    Fire af

  12. nabali the oni

    He should remake this

  13. Jamaal Is Not Cool

    LeBron James - Sheck Wes


    This needs to happen

  14. liluzivert*

    Can someone make a LeBron highlight video with this playing in the back 😂😂

    Hoop Nation

    liluzivert* I’ll do one, I’ll put the link when I’m done

    liluzivert*

    @Hoop Nation you're the hero we need

    Hoop Nation

    liluzivert* https://youtu.be/-zSdh7Ei-a0 I finished it, I don’t know if it’s good but you can determine that 😂

  15. James Hoffman

    straight copped lil skies beat tf

    Izaya Orihara

    Fuck lil skies nigga tf 😂

  16. Gimme My Respect

    Shit so catchy bruh 😭😭🐐

  17. Otto Flex

    You can hear Lil B The BasedGod influence on this

  18. Shamzzz gaming

    Was up wit my night and NBA players

  19. Reaction Challenge

    Sheck Wes took this beat from someone. Do you know who it was? Their version was high key better

    Kobkashi

    Lil skies

    Reaction Challenge

    Kobee VI what was the song called?

    Kobkashi

    Red light

    Lucas

    @Reaction Challenge need u

    BRadley ELlis

    Lil yachty

  20. yoboyskiiny pickle

    Bruh is this was curry I'd been hugging you for the rest for your life and great ass song

  21. Nope Nope

    Someone please make a 1 hour or 10 hour vid of this song

  22. Ya Boi Jay

    Dat high note tho 👌🏾

  23. Gabriel Bolaños

    This is good shit

  24. Piezant

    it’s not even that bad tbh

  25. Won't Marry You, I'll BURY YOU

    LeBron probably listens to this song before everygame

  26. Wet Water

    LeBROOOOONN James

  27. Quasar Lasar

    What happened to the other video 🤔

    Antonio Gallegos

    LeBron James took it down

  28. Aliyah Shipman

    best song ever like screw mo bamba

  29. Sleazy

    still fire on november

    aiden levine

    Sleazy facts

  30. Jalen Williams

    str8 up

  31. l l

    2nd'ist