Selena Gomez & The Scene - Whiplash Lyrics




[Verse 1:]
A baby, moonlight,
Hits the spotlight,
I'm on my flight
To take you away.
I'm feeling so free,
You're makin' me crazy,
That's what you do,
That's what you do,
Let's go now.

Lickety split,
A girl in a bit
As she falls in a pit saying "hello darling"
Twisted insanity,
Falling humanity,
All that I want is some tranquility,
Do you hear me?
Do you hear me?
Well come on boy.

[Chorus:]
Come on and take me to the other side,
I'm blown away, when I look into your eyes
I'm so in love, I think I'm gonna crash and get
Whiplash whiplash whiplash.
It's up to you and I don't wanna give you clues,
We're movin' fast, I think we got enough to lose,
So Don't look back or else we're gonna crash and get
Whiplash whiplash whiplash.

[Verse 2:]
Like the first kiss,
With the sweet list,
Of some love song,
Oh yeah.
With this melody,
Fallin' over me,
It makes me weak,
So damn weak,
So let's go now.

Lickety split,
A girl in a bit
As she falls in a pit saying "hello darling"
Twisted insanity,
Fallen humanity,
All I want is some tranquility,
Do you hear me?
Do you hear me?
Well come on boy.

[Chorus:]
Come on and take me to the other side,
I'm gonna wait, I wanna look into your eyes,
I'm so in love, I think I'm gonna crash and get
Whiplash, whiplash, whiplash.
It's up to you and I don't wanna give you clues,
We're movin' fast, I think we got enough to lose,
Don't look back or else we're gonna crash and get
Whiplash, whiplash, whiplash.

[Bridge:]
Lalalalalalala
Lalalalalalala
Lala lalala
Lalalalalalala
Lalalalalalala
Lala lalala
So let's go now

[Chorus:]
Come on and take me to the other side,
I'm blown away, when I look into your eyes
I'm so in love, I think I'm gonna crash and get
Whiplash whiplash whiplash.
It's up to you and I don't wanna give you clues,
We're movin' fast, I think we got enough to lose,
Don't look back or else we're gonna crash and get
Whiplash whiplash whiplash.





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Selena Gomez & The Scene Whiplash Comments
  1. Ronald Robben

    Selena Gomez love you and Ari forever baby

  2. Destroyerek1337

    Can someone say in which year metallica perfomed whiplash with those lyrics ? : _ :

  3. Leena Brinson

    Probably my favorite song by her

  4. Rice is Bread

    There is a feeling deep inside that drives you fucking mad! Like when Selena Gomez’s whiplash is more popular than Metallica’s smh.

  5. David Lagattuta Jr.

    <3 love ❤️

  6. ooo1234

    hold on this isnt metallica

  7. super ward

    Lyrics!
    Enjoy!

    "Late at night, all systems go
    You've come to see the show
    We do our best, you're the rest
    You make it real, you know?
    There's a feeling, deep inside
    That drives you fuckin' mad
    A feeling, of a hammerhead
    You need it oh so bad

    Adrenaline starts to flow
    You're thrashing all around
    Acting like a maniac
    Whiplash!

    Bang your head against the stage
    Like you never did before
    Make it ring, make it bleed
    Make it really sore
    In a frenzied madness
    With your leathers and your spikes
    Heads are bobbing all around
    It's hot as hell tonight

    Adrenaline starts to flow
    You're thrashing all around
    Acting like a maniac
    Whiplash!

    Here on stage the Marshall noise
    Is piercing through your ears
    It kicks your ass, Kicks your face
    Exploding feeling nears
    Now's the time to let it rip
    To let it fuckin' loose
    We're gathered here to maim and kill
    Cause this is what we choose

    Adrenaline starts to flow
    You're thrashing all around
    Acting like a maniac
    Here we go!
    Whiplash!

    The show is through, the metal's gone
    It's time to hit the road
    Another town, another gig
    Again we will explode
    Hotel rooms and motorways
    Life out here is raw
    We'll never stop, we'll never quit
    Cause we're Metallica!

    Adrenaline starts to flow
    You're thrashing all around
    Acting like a maniac
    Whiplash!"

    Songwriters: Gregory Kurstin/Nicole Morier/Britney Spears/ James Alan Hetfield/Lars Ulrich.

  8. Muhd Amin

    Should have been a single!

  9. The Klippet

    Metallica's whiplash is definitely better

    Billie Jean

    We don't give a fuck

    Rice is Bread

    Billie Jean You’re acting Normy! Whiplash!

    w WalkRunFly

    hey jerk, don't compare my baby with mentalica things. gold and diamond aren't the same idiot. move away lah!

    The Klippet

    @w WalkRunFly I think Metallica is better but you may prefer Selenta Gnomes. It's two different genres. *Whiplash!*

  10. DevilTaehyungs

    💎🌈A baby, moonlight,
    Hits the spotlight,
    I'm on my flight
    To take you away.
    I'm feeling so free,
    You're makin' me crazy,
    That's what you do,
    That's what you do,
    Let's go now.

    Lickety split,
    A girl in a bit
    As she falls in a pit saying "hello darling"
    Twisted insanity,
    Falling humanity,
    All that I want is some tranquility,
    Do you hear me?
    Do you hear me?
    Well come on boy.

    [Chorus:]
    Come on and take me to the other side,
    I'm blown away, when I look into your eyes
    I'm so in love, I think I'm gonna crash and get
    Whiplash whiplash whiplash.
    It's up to you and I don't wanna give you clues,
    We're movin' fast, I think we got enough to lose,
    So Don't look back or else we're gonna crash and get
    Whiplash whiplash whiplash.

    [Verse 2:]
    Like the first kiss,
    With the sweet list,
    Of some love song,
    Oh yeah.
    With this melody,
    Fallin' over me,
    It makes me weak,
    So damn weak,
    So let's go now.

    Lickety split,
    A girl in a bit
    As she falls in a pit saying "hello darling"
    Twisted insanity,
    Fallen humanity,
    All I want is some tranquility,
    Do you hear me?
    Do you hear me?
    Well come on boy.

    [Chorus:]
    Come on and take me to the other side,
    I'm gonna wait, I wanna look into your eyes,
    I'm so in love, I think I'm gonna crash and get
    Whiplash, whiplash, whiplash.
    It's up to you and I don't wanna give you clues,
    We're movin' fast, I think we got enough to lose,
    Don't look back or else we're gonna crash and get
    Whiplash, whiplash, whiplash.

    [Bridge:]
    Lalalalalalala
    Lalalalalalala
    Lala lalala
    Lalalalalalala
    Lalalalalalala
    Lala lalala
    So let's go now

    [Chorus:]
    Come on and take me to the other side,
    I'm blown away, when I look into your eyes
    I'm so in love, I think I'm gonna crash and get
    Whiplash whiplash whiplash.
    It's up to you and I don't wanna give you clues,
    We're movin' fast, I think we got enough to lose,
    Don't look back or else we're gonna crash and get
    Whiplash whiplash whiplash.

  11. Gina Maturana

    Una de mis favoritas 💖

  12. Gabrielle Tillmon

    I remember getting the CD and a radio for Christmas years ago. I still know most lyrics to most songs as well as the track order.

  13. Maiira Clara

    AMO💕

  14. TheRealVT97

    Wait a second... THIS IS NOT METALLICA!

    JM BlackSone

    You Don't know how to read?

    Fairy Love

    @JM BlackSone is a Metallica fan, it says everything

  15. Diego Mateus

    O maior pecado da Selena foi não ter feito um clipe pra esse hino!!!

  16. Waddles Da Pig

    WE LOVE YOU SELENA! ❤

  17. lil_m4r

    Irgendjemand deutsch hier ?

  18. Rigoberto Berber

    ¿Por qué no hicieron un video de esta excelente canción?

  19. olyalya

    her most underrated song

  20. Ayumi Looks

    Perfect<3

  21. Nick Gracey

    Meant for Britney Spears and even though I like Selena I really wish Britney would have sang it.

    Muhd Amin

    I feel that if Britney sang this song, it would be on the "Femme Fatale" album cuz its giving me that rocky & EDM vibes.

  22. Grace Bediako

    Britney co wrote

  23. Paquito Diaz

    Bebé Selena Gomez 💖👑

  24. David Dickinson

    < Whiplash 💫 Day And Night With You. >

  25. Edwardm Walker

    ☺💓✌👍

  26. Shane Beard

    I’m shanebearddj I’m biggest fan omg you rock

  27. El Deivid

    Esta canción me encanta😍😍

  28. Kirtiraj Lekhraj Rajput Singh

    This Music Reminds Me Bollywood (Hindi) Theme Music 2010
    https://youtu.be/Sl5Zm3wxn9Q

  29. Maxi Yapor Cialdo

    Yeah😍😍

  30. Noel L

    I CAN'T believe I used to listen to this and LIKE it!!! I'm disappointed in myself!!!

    Leo

    Noel L why disappointed?

    Rice is Bread

    Leo because he probably listened to whiplash by Metallica and saw that this is absolute garbage in comparison to Metallica.

    JM BlackSone

    @Rice is Bread Why rock fans are so immature?

    Care Bears The Alternative Universe

    JM BlackSone ik

  31. Gabe Barrera

    Fun Fact: Britney Spears wrote this song and it was originally going to appear on her album Circus. The song did not make it to the final cut eventually Selena Gomez took it and recorded the song.

    Gabe Barrera

    darkwoodmovies Bitch are you that stupid? Britney wrote this song, maybe you should get a brain cell or a new brain because you’re simply dumb.

    Corey Eversole

    @darkwoodmovies incredibly bold to say this after that performance selena offered up at the ama's last year

    Lego Imperial Spy

    Gabe Barrera that was a very weak burn. Don’t try and roast someone unless you can actually do it. Until then, you’re not on this level nor are you above it

    LiamFarrell01

    This song should have replaced Blur and Everyday should have replaced Radar

  32. MM Amiras

    I love this song!

  33. Edwardm Walker

    Hello.I love the album:When The Sun Goes Down.💕

  34. Aryen Leeving

    Nossa, lembro da época que eu me lamentava por essa música não ter sido single

  35. Damaris Monar

    2019 ♥️😍🤩

  36. Lockhart Juju

    OMG SHE LOOKS GORGEOUS !

  37. Daniel martinez hernandez

    whiplash

    Rice is Bread

    Daniel martinez hernandez you’re thrashing all around

  38. Laila Sousa

    Selena, eu te abomino por abandonar o hit.

  39. Claudia Romero

    my favorite song foreverrr

  40. SwiftDahhling

    I love this song

  41. S G.L

    Cool ✌