O.S.T.R. - Sztuka Ulicy Lyrics




Te same mury ci sami zmiennicy
Reprezentuje sztukę ulicy
Bo to dociera tam gdzie dotrzeć ma wirus
Zaraza jak SARS to hajs a nie rap Oligap
Policz nas - tysiące, miliony, pomyśl
Kto będzie po nas, a kto będzie po nich
Sprawa anonim, sława amory oduczają pokory
To pysk ten sam co na reklamie Coca-Coli
Koka goli łeb od wewnątrz, koka
Ile kosztuje ta przyjemność, koka
Nie ze mną koka, nie pierdol, pokaż
Na co stać cię, życie nałożyło sankcje
W końcu ryj zamkniesz, ja nie sięgam po klamkę
Reprezentuje prawdę zawsze sto procent jak Garden
Nielegalnie, tam gdzie zieleń kwitnie
Nie chciałem zaistnieć, lecz teraz nie zniknę
Robię swoje, chcę żyć z tym, to cię boli?
Miłość dla moich ludzi od doli nie doli

Te same mury, ci sami zmiennicy
Reprezentuję sztukę ulicy
Te same mury, ci sami zmiennicy
Reprezentuję sztukę ulicy

Poszukiwany, jak u swoich dolar
W tłumie lasek pokroju burdel Pinacolad
Kurwie gina dolać, jeden joint i jest twoja
Sii...zamknij pysk, to tyle o przebojach
Łódź to nie Troja, mój rym też nie podstęp chuj
Co masz do nas mamy rozum jak Orwell
Więc trzymaj odstęp, odstęp dziel na dwa
Przecież wiesz gdzie jest prawda
I wiesz jak ją nazwać, w gangach
Znajdziesz co sen skraca w życiu
Fanga w gardziel to lek w nadużyciu praw
Poruszam się pewnie jak po disco kark
Hart ducha by mądrze oszukiwać jak i nie dać się oszukać
I uniknąć poszukiwań, tutaj Omerta jest, była, będzie
Kilka zasad jak luz trzymać w życiu
I nie dać się złapać w ciągłym ryzyku, japa

Te same mury, ci sami zmiennicy
Reprezentuję sztukę ulicy
Te same mury, ci sami zmiennicy
Reprezentuję sztukę ulicy

Te szare mury, osiedla artyzm, w oknach starcy
Pod domem z zakupami matki
Nocne jatki, sprawcy - złap ich jak umiesz
Zagadki, kontrakty bogaczy jak Kuwejt
Stop zwanzig, tu nie ma sankcji, ze mną mój ziomek
Miejska strategia na szlaku biedronek
To jest czysty hardcore, sprawdź starą szkołę
Gdzie rządzi banknot i gang złotych monet
Spraw słusznych bronię, więc pilnuj zachowań to nie Monet
Tonę w zasadach jak Koran
I co ignorant? prawda w gardle staje
Niech czysty rzuci kamień
Ja nie sprzedam się za frajer

Te same mury...
Te same mury, ci sami zmiennicy
Reprezentuję sztukę ulicy
Te same mury, ci sami zmiennicy





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

O.S.T.R. Sztuka Ulicy Comments
  1. Ignacy Grabowski

    Oldschool zawsze będzie miał coś takiego w sobie, że wraca się z przyjemnością do niego, "to jest czysty hardcore", wielki props

  2. Sir Siekier

    Gdzie wyświetlenia ja się pytam?
    Klasyka 18tysi ... Bedoesy i inne gówna miliony...
    Te same mury tylko Rap sie skur**ł

  3. Macieslaw 1337

    I tak gimby powiedzą ze gimby powiedzą ze nowe

  4. Pan Wandal

    cudenko!!!na zawsze, swieze kotlety u Ostrego

  5. pablo piccasso

    Mistrz ☺️

  6. Maks Zyzik

    Myślałem ze to nowy kawałek a tu prosze fajnie posłuchać czegoś starego

  7. Wanna Be Toxic

    Piszecie "Gimby i tak pomyślą, że nowe". Jestem gimbem, słucham ostrego jakieś 5 lat i pomyślałem, że nowe, bo w 2004 roku czy 2005 nie wiem dokładnie miałem 3 lata. Czepiacie się, że gimby słuchają itp. Wy też kiedyś byliście gimbami, Ci starsi nie, ale też byli w naszym wieku więc zamknijcie mordy i nie wywyższajcie się.

    PiotrekBiegaczka

    Wanna Be Toxic 2003 :)

  8. godlucke3 SS

    2004 dobrze pamiętam? xD nawet jeśli nie stary dobry OSTR

  9. enduro polska

    To były piękne czasy spowite w najlepszą muzyką :] Dzięki Adam.

  10. Hollands

    Idealnie nadszedł kolejny etap. Jak zwykle wyczute :)

  11. James May

    fajnie przypomnieć sobie stare kawałki

  12. Borys Przybylski

    GIMBY I TAK NAPISZĄ ŻE GIMBY POMYŚLĄ ŻE NOWE

    VitoLDZPL

    I KLASYK

  13. MG Crew

    Już myślałem ze coś nowego

  14. BOOGIERAINMAN

    w końcu coś dobrego od adama. niestety te czasy nie wrócą

  15. Mikuś Blend

    I potem się dziwią że O.S.T.R. jest na tak wysokiej liście Polskiego rapu ;)
    Duże 5! Adam

  16. Paulo Dybala

    Dojebane.

  17. Bartłomiej Woźny

    Pamiętne Mistrzostwo! 17 lat - słuchafony na uszkach i śmigało się po osi. :]

  18. fev3r

    liczyłem że coś nowego :(

  19. KebabAkaPizza :v

    Szkoda, że stare :D

  20. Xd Xd

    I tak gimby powiedzą, że nowe.

    Mateo

    WIDZĘ ŻE ORYGINALNY KOMENTARZ, W OGÓLE NIE PISANY POD KAŻDYM REUPLOADEM PIOSENKI

    Chessser

    Ciekawe zjawisko, żeby nazywać każdego kto nie zna dyskografii Ostrego gimbem... Akurat wydaje mi się, że O.S.T.R to nie wykonawca, który kiedykolwiek był specjalnie hypowany, tym bardziej wśród młodszej widowni, bo po prostu nigdy tego nie potrzebował, jego numery same się bronią, promują i trafiają do słuchaczy, bo trzymały i nadal trzymają bardzo wysoki poziom... Poza tym, nawet jeśli tak by było to zamiast wyśmiewać, tudzież wyrażać smutek, czy nawet pogardę wobec czyjejś niewiedzy o wiele lepiej byłoby wyjaśnić, że to już dość stara nuta, pochodząca z dość starej, ale jednej z najlepszych płyt OSTRego, że warto przesłuchać starszych numerów, które są zupełnie inne od tych z najnowszych płyt. Hype gimbusów nie jest czymś złym, szczególnie jeśli ten hype dotyczy ambitnego wykonawcy, jakim z pewnością można nazwać O.S.T.R. Także zamiast wyśmiewać, edukować, zamiast martwić się, że wizerunek słuchacza polskiego rapu jest gorszy przez takich ludzi, po prostu wskazywać inne dobre kawałki, innych dobrych wykonawców!

    Patryk Tobiasz

    Ojciec Syna to zawsze będzie świeże powietrze

    Rajon Rondo

    spierdalaj stąd

  21. Misiek SK

    To niezła ta sztuka!

  22. Dominik Wójcicki

    mistrzostwo !!

  23. Adrian Adrian

    To jest kurwa to

  24. TylkoTyle v

    Numer jeden w PL !!

  25. Kuba Pietryło

    mistrzowska sztuka

  26. bladyziom

    Elo. Klasyki. Props

  27. Woj Stiv

    pierwszy ! :D

    Szymon Gruszka

    Woj Stiv by

  28. Kamil Stefaniuk

    Już myślałem że nowa nuta.. Ale fajnie posłuchać czegoś starego

    M& M

    Kamil Stefaniuk Ja takze i to samo pomyslalem dalej hehe,pozdro.

    Kamil Stefaniuk

    Grand1000 ### tak szybko zajebalem w powiadomienie xd

  29. Vetus

    Ehh, stare dobre czasy!

  30. Black Hunter

    Jak zwykłe rap na wysokim poziomie. Oby tak dalej Ostry!

  31. Szczepek Szczepkowski

    Świetny jak zawsze mistrz polskiej sceny rapu

  32. Piotr Mika

    Sztos na wieki!

  33. Artur Krysiak

    W ciemno wiem, że to będzie dobre <3

  34. Kry stian

    Po powiadomieniach myślałem że coś nowego :D

  35. PATEK

    props i klasa widac
    ps nie sluchalem

  36. Arek Winkler

    Szanuję

  37. Wiktor

    pozdro pierwszy

  38. Karol Bronikowski

    Pierwszy