Moonshine Bandits - Cards I Was Dealt Lyrics




Put your money out the mattress, place your bid
Put it all on the cap with the flat bill lid
'Cause I earn with a stack, proud of where I'm from
Now I sound the checks, back and the front
I used to play shows free, now I make double nickles
When they ask me back, might hit 'em with the triple
Hard to stay humble when you work this hard
They tell you "shoot for the moon" but I was born a star

I'll deal the hand with no dirty tricks
No nothing's ever changed
Always scheming to take my money
And that ain't going away
That's why they dealt me in and said they love me
"Now sign your life away"
Better play it through the bone, boy
Don't wanna go home, boy
As long as you're in the game
Now hit me

Yeah, that dirty road up at the top can get rough (can get rough)
Them twists and turns [?] burns and cuts (that's right)
Laid down some cards and made it hard on myself
But it ain't gon' change not a damn thing
Just playing the hand I was dealt

Got them [?] boots and some Levi jeans
A couple middle fingers flying for the world to see
Told 'em hang around a minute, we gon' give 'em a show
About to get it, get it popping, shit, I'm rocking our boat
Like a Peterbilt big rig whistlin' in the wind
'Bout to take it international [?]
Worth right up next to nothing when we came out the case
Me and Clay took a loan so the bank would get paid

So just give it up big boy and free my soul
But there ain't nothing for free, boy, indeed I know
Was it a la-dee-da-dee life, ain't no party
Keep it here to the grind, don't shit nobody
Keep your work boots on, don't die in your sleep
[?] pairs long, don't shit where you eat
Keep that ace in the hole with the one-eyed jack
When life hits low you can hit right back
Now hit me

Yeah, that dirty road up at the top can get rough (can get rough)
Them twists and turns [?] burns and cuts (that's right)
Laid down some cards and made it hard on myself
But it ain't gon' change not a damn thing
Just playing the hand I was dealt

If you wanna play the game with me, boy
You better learn to play it right
'Cause when the cards lay down, if we ain't around
Then the cards ain't shuffled right
And when they call your bluff you gon' realize
There's a dead man's hand right before your eyes
(Now hit me) you should've seen the tell
You've been played by the hand that I dealt

Uh, yeah
Killing in the game, a hot son of a bitch
With my finger flying high at everything that they pitch
'Cause if the skipper ain't steering then the boat won't sail (no)
I'm the ace in the hole so you can ride on my coat tail
Termites biting and they're coming out the woodwork
[?] they could borrow everything I ever stood for
[?] right one, let one loose
Watch me Chris Kyle any dealer I choose
Now hit me

It's a long, long road
When you're made to walk that line
Through the twists and turns
And the cuts and burns
But your boy gon' be just fine
When the smoke all clears
And the scars all heal
Don't tell me how I feel
'Cause I wouldn't change not one damn thing
I'm just playing the cards I was dealt
Check 'em out
Now hit me

Yeah, that dirty road up at the top can get rough (can get rough)
Them twists and turns [?] burns and cuts (that's right)
Laid down some cards and made it hard on myself
But it ain't gon' change not a damn thing
Just playing the hand I was dealt

Yeah, that dirty road up at the top can get rough
Them twists and turns [?] burns and cuts
Laid down some cards and made it hard on myself
But it ain't gon' change not a damn thing
Just playing the hand I was dealt





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Moonshine Bandits Cards I Was Dealt Comments
  1. Brant Laubach

    Great song !! Off to the casino!! Lol

  2. kitten ker boodle 1990 HOllAND

    😁👍👍👍

  3. Cliff Van Ness

    Moonshine Bandits Lyrics
    "Cards I Was Dealt"
    (feat. The Lacs)

    Put your money out the mattress, place your bid
    Put it all on the cap with the flap [?]
    [?] with a stack, proud of where I'm from
    Now I sound the checks, back and the front
    I used to play shows free, now I make double nickles
    [?] might hit 'em with the triple
    Hard to stay humble when you work this hard
    They tell you shoot for the moon but I was born a star

    I'll deal the hand with no dirty tricks
    No nothing's ever changed
    Always scheming to take my money
    And that ain't going away
    That's why they dealt me in and said they love me
    Now sign your life away
    Better play it through the bone boy, don't wanna go home boy
    As long as you're in the game, now hit me

    Hear that dirty road about to talk and get rough
    Then twists and turns you, mercy, burns you cuts
    Laid down some cards and made it hard on myself
    But it ain't gon' change not a damn thing
    Just be able to hand out this deal

    Got them [?] boots, got some Levi jeans
    A couple middle fingers flying for the world to see
    Told them hang around a minute, we gon' give 'em a show
    About to get it, get it popping, shit they're rocking our boat
    Like a [?] in the wind
    'Bout to take it [?]
    Right up next to nothing when we came out the case
    Me and [?] took a loan so the bank would get paid

    So just give it up big boy and free my song
    But they gain nothing for free, boy, indeed I know
    Was it a lardy-dardy life, ain't no party
    Keep it here to the grind, don't shit nobody
    Keep your workboots on, don't die in your sleep
    [?] don't shit where you eat
    Keep that ace in the hole with the one-eyed jack
    When life hits low you can hit right back, now hit me

    Hear that dirty road about to talk and get rough
    Then twists and turns you, mercy, burns you cuts
    Laid down some cards and made it hard on myself
    But it ain't gon' change not a damn thing
    Just be able to hand out this deal

    You wanna play the game with me boy
    You better learn to play it right
    'Cause when the cards lay down if we ain't around
    Then the cards ain't shuffled right
    And when they call your bluff you gon' realize
    There's a dead man's hand right before your eyes
    (Now hit me) You should have seen the tail
    You've been played by the hand that I dealt (Uh, yeah)

    Kill 'em in the game, a hot son of a bitch
    With my finger flying high at everything that they pitch
    'Cause if the skipper ain't steering then the boat won't sail
    I'm the ace in the hole so you can ride on my coat tail
    Termites biting and they're coming out the woodwork
    [?] they could borrow everything I ever stood for
    [?] right one, let one loose
    Watch me Chris Kyle any dealer I choose

    It's a long, long road when you're made to walk that line
    Through the twists and turns and the cuts and burns but your boy gon' be just fine
    When the smoke all clears and the scars all heal, don't tell me how I feel
    'Cause I wouldn't change not one damn thing, I'm just playing the cards I was dealt
    Check 'em out, now hit me

    Hear that dirty road about to talk and get rough
    Then twists and turns you, mercy, burns you cuts
    Laid down some cards and made it hard on myself
    But it ain't gon' change not a damn thing
    Just be able to hand out this deal

    All I have to say........ DAMN!

  4. Marvin Johnson

    cal I'm coming home one day

  5. Marvin Johnson

    no pain no game

  6. Marvin Johnson

    hoods and crows getto love

  7. Abigail Mcnellis

    thank D: <3 abbi

  8. henry McGuire

    one of there best and there's many, great to listen to while riding down the hiway in my large car, this shit rocks!!!!!

  9. lynn horton

    Love them

  10. Kristine. L Snow

    Good shit🏁🥃😘💨

  11. lynn horton

    Fuckin love it

  12. Death Man

    Ya!!!!!!!!!!!

  13. Marvin Johnson

    dog love

  14. Geneva elkins

    I work full time as a Paramedic and own my own small business. This motivates the hell out of me. Gotta have that ace in the hole.

  15. Marvin Johnson

    TSIA born in the Deep Blue nation my love will never go away no matter what love MARV!!;

  16. Dee Harris

    Yup like this group

  17. hayden fowers

    my dad loves these guys and i do too

  18. Karen Foltz

    Two bands that can throw down good music

  19. Danny DeLong

    This is badass

  20. 1giggles77

    been working all my life and am at a crossroads with my career in EMS as I have been building my own business WHILE suffering EMS burnout. Been absolutely feeling this song like crazy while hustling and working that back-up plan. HELL YEA!

  21. Kristine. L Snow

    Waiting for TheLacs to come. Ack to. California

    Kristine. L Snow

    Oops. Waiting for the Lacs to come Back to Cali

    Ken Harnum

    Kristine Snow day

  22. Kristine. L Snow

    🥃😘💨🇺🇸

  23. kimberly kinser

    I could listen to this all day and night oh wait I do Love ya'll

  24. Kristine. L Snow

    Hello 😊💨🥃

    nor-cal rider

    Kristine Snow hello

  25. nor-cal rider

    hell yeah the hand I was delt make the best of what you got

    TAMI

    nor-cal rider yyyyy

    Nancy Johnson

    Yes brother marv

  26. Scott Shaw

    Moonshine bandits and the lacs killed it again👍

  27. Kristine. L Snow

    💯🏁🎯🥃🥃

    nor-cal rider

    Kristine Snow hello

  28. Tha Infamous Pee Wee & Xena DJ Extordinare

    awesome. Hope to see you guys at Schmitts Saloon again. Both of ya. Lacs and Moonshine Bandits

  29. Travis Durfee

    good shit here🔥🔥🔥🔥🔥