Kennedy, Dom - A Leimert Park Song Lyrics




[Verse 1:]
Hit me
We started off small from the ground up
Wasn't looking for the fame, but it found us
People ask "Dom what you chasing down?"
Hmm, take nine hundred thousand
And nigga, round up
Ain't never begged in my life
Nigga's hound us
Them boys pressin you? Shit
They always pound us
Ask my man in NY, how I sound brah?
He replied "Shit we know how you get down son"
I recognize a lame nigga when I'm around one
But I look like a clown try'na clown one
A new Coretta Scott King I think I found one
Man I'm through with y'all hoes I think I'll crown one
I been sitting on these bars
You can down one
I been leading the whole time
You been down one
I don't rap about the hood I come down like [gunshots]
Yeah I'm from round one

[Hook:]
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool

[Verse 2:]
I was just telling my moms
When I hear my songs I be feeling like Braun
No Corey Matthews, I be feeling like Sean
Yeah I finally got a job
Is you feelin that Mom?
My Dad asked me why I wasn't signed yet
I said obviously because you never rhymed yet
And my watch say "Nigga it ain't yo time yet"
I ain't have enough time to do Dom yet
But errbody ask my for an estimate
And wanna take my style, look I ain't even perfected it
I ain't even saying I'm a perfectionist
But at least let me pursue it on some Lexus shit
Cause I don't wanna be screwed on some Texas shit
Twenty years later saying I blew it on some reckless shit
The city locked up on some necklace shit
So if you got other plans, you should exit it
The game need niggas that's affectionate
Not just a bunch of niggas wantin' checks and shit
Not just a bunch of niggas wantin' sex and shit
Dissin the same niggas that they textin with
I'm textin a nigga girl like yo man suck
Meet me up at Autobahn, tell him get his hands up

[Hook:]
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool

[Verse 3:]
Let me drop some math on em
Nah fuck that let me drop my ash on em
Put em in a room and turn the gas on em
Nobody saw a thing, put a mask on him
He a threat to the public put a task on him
When you going through his pockets put a stash on him
Shoot him one time but don't blast on him
Break a man's soul and put a cast on him
The game so cold so many snake brothers
We can't even realize who really take from us
From "Watermelon Sundae" to "I Hate Summers"
I got big self esteem, but I stay humble
I say Leimert Park was cool
They say Leimert Park was new
Maintainin, bunch of niggas complaining
For my birthday I bought me two Cuban chains and
I try to tell my boys that we more than entertainment
And I'm leaving with a different girl than I came with
And still and all we just this close
Waking up early so we don't miss this boat
I said still and all I'm just this close
I'm stayin up late so I don't miss this boat

And a uhh Leimert Park was cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's cool
I say Leimert Park What's coolark was cool
Leimert Park was cool
Yo





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Kennedy, Dom A Leimert Park Song Comments
  1. Mickey Cartel

    I grew up on Leimert Blvd.

  2. Noah Magana

    I wish this song was on Spotify and Apple Music

  3. Manny Z

    This dom k greatest song he made

  4. Westside 310

    when dom was a beast

    Tommy Knucks

    Westside 310 man he fell off

    Ryan Simpson

    Westside 310 don’t matter he got a strong catalogue of music. Timeless

  5. Jose Canal

    This is the last jam me and my son shared before he was killed.

    Daniel Canal

    Love you pest till we meet again

    Daniel Canal

    Get those fucken trader's, VARRIO...YOU FUCKED UP!

    Thomas Hansen

    sorry man rip and respect to your lost one

  6. Jeanell Curry

    I Love Leimert Park... Born and raised here and have been a lifetime resident I'm proud 2 say💯I continue 2 remain becuz it's centrally located 2 everything and one of the last few neighborhoods in Los Angeles where I still feel a sense of safety becuz the residents still keep up their property and it's not ghetto and hood real talk.

    rhonda leath

    Jeanell Curry hhhhiiiii sis

  7. PokeyStix

    Chilled

  8. ILL Brown

    What up y'all this is iLL Brown from the weathermen. Follow me on Twitter @iLLbrown and I'll post the instrumental

  9. Los Thuge

    trying to take my style I ain't even perfect it yet

  10. Los Thuge

    trying to take my style I ain't even perfect it yet

  11. jose hernandez

    trouble leimert park???

  12. ALDON ALLMIGHTY

    Project blowed 5th street dics alumni good life dats my upbringing..

  13. Eternal Tranzmit

    DOPE S%*t!! #HipHop

  14. 08tyron

    Let me drop my ash on em !!!

  15. drey805ify

    Me too(:

  16. Steve Solo

    I love that line...

  17. Steve Solo

    LMFAO...Dom is no slouch in no way, shape, or form on the mic...But he is not fucking with Jay Rock. Period.

  18. Steve Solo

    "I don't rap about the hood, I come down one like... Yea i'm from round one".

  19. drey805ify

    A new Coretta Scott King I think I found one
    Man I'm through with y'all hoes I think I've crowned one

  20. TheCavs6

    Best line of the track man

  21. Solomon Wilson

    Too fuckin clean, big ups to dom #west

  22. LookDatWayB

    "I recognize a lame nigga when i'm around one...But i'll look like a clown trying to clown one"

  23. The Implication

    This beat is fucking gorgeous. The first Westside w/ Love is practically a masterpiece.

  24. kaveman525

    so is this an original beat? it sounds very familiar for some reason

  25. Andre Minnifield

    faw faw faw faw faw im from round one ..

  26. Vince Hall

    they need a instrumental to this already

  27. Luis Cruz

    song is dope!

  28. Manny Z

    this new west coast finest

  29. Vince Hall

    everytime this song comes up on my playlist... never gets old. Dom for life

  30. Red Cosmonaut

    Those were some weak ass gunshots.

  31. FetiMacTV

    SAC to LA to SF n back... from the westside.... with love.

  32. Don Juan

    damn,this song is raw

  33. allboutsoccer08

    Leimert Park is down the street from where i live. HAHA! Awesome.

  34. James Kimerer

    doms my dude

  35. Mar B.

    @gangstapanda102 Tellem to meet us at A-1 Burger next to 42nd street school.

  36. blaze4daze420pot

    like blaht blaht blaht blaht blaht...ya, I'm from round one.

  37. Wizard Kelly

    LEIMERT PARK!!!!!
    thank you dom. for reppin were im from :)

  38. Robbie Spilman

    where can i find the beat?

  39. MrTheTonypp

    @runN909 You ever heard of Blu he's smooth and from the west and tyler the creator is from the west.

  40. Liam Lowe

    No Cory Matthews, I be feeling like Shawn

  41. runN909

    @DuquesneRBI Hell ya its been a looooonnnnng ass time since the west had a smooth ass hip hop artist like Dom. He's in my top 5 right next to curren$y

  42. Craig

    lmaoooooo thank you : D i would have had all the songs but i took a nap when he released it... pac div dont mention it in 2 weeks! better get on that quick haha : D

  43. Juan Henderson

    dis is the coolest album ima be bumpin this for a long time.