Jay Sean - Do You Lyrics




Do you, do you, do you

Ohh babe, I'm watching you baby
Me and you in the mirror
And baby I love, the faces you make
Can't be any clearer
You gon' be working all through the night
Putting in over-time
And you know, exactly what I need
So turn the music down
I wanna hear the sounds, of us alone
It's only me and you

Don't stop doing what you do
Keep doing what you do, do
Do you, do you
Do you like the way I'm doing you?
When I do you, you
Do you? do you?
Do you like the way that I put it down on you?
It's only me and you
Do you like the way that I put it down on you?
Do you? do you? do you? do you?
Intoxicate me and I get a rush from you
Do you? do you?
Girl it's running through my veins
Can you feel it in the same kind of places?

You gon' be working all through the night
Putting in over-time
And you know, exactly what I need
So turn the music down
I wanna hear the sounds, of us alone
It's only me and you

Don't stop doing what you do
Keep doing what you do, do
Do you, do you
Do you like the way I'm doing you?
When I do you, you
Do you? do you?
Do you like the way that I put it down on you?
It's only me and you
Do you like the way that I put it down on you?
Do you? do you? do you?
Do you like, if I take my time and do this right?
Do you know how I feel inside?
I'll show you tonight
It's getting closer, closer, closer
So don't stop doing what you do

Don't stop doing what you do
Keep doing what you do, do
Do you, do you
Do you like the way I'm doing you?
When I do you, you
Do you? do you?
Don't stop doing what you do
Keep doing what you do, do
Do you, do you
Do you like the way I'm doing you?
When I do you, you
Do you? do you?





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Jay Sean Do You Comments
  1. Naomi Zou

    Jaysean+looking young+handsome+best singer👍💜

  2. Tina B

    10 yrs alrdy huh

  3. NxSBob / NaturallySkilled

    2020 and still a banger

  4. Сумая Аргенова

    2020 ????

  5. Mahdi Safe

    Listening to this in 2019

  6. J Force

    Do you like the way that I put it down on you 💯

  7. J Force

    2019 baby!!!!

  8. Krish Chauhan

    This is my favorite song it is very harmonious

  9. ༺༅ vαιвнαv ༅༻

    2019 anyone ?

  10. Natalie Gallegos

    Gaaaaah! I freaking love this song! 💖

  11. Komal Naqvi

    Listening to this in 2019!!!

  12. agbslayers

    2019 <3

  13. Bbygrl ooo

    2019 bruh

  14. Gaurav Shienh

    2019 world looks small

    ༺༅ vαιвнαv ༅༻

    World is small

  15. Goddess Neecy

    2k19... 💗

  16. Faith L

    Love u Jay Sean seen 2010 when i was only 12year 🌼 love the song and listening this after school everday seen June 2010 to today 13 february 2019.. Full of memoriesss 💛💛

  17. Hamad 97

    2019 😍

  18. satya p nanda

    Anyone in 2019

  19. Luis Orcado

    I use to sing this without knowing what it actually said LOL ... who cares I love this song

  20. AK Last

    I love this song

  21. Rahul Bhardwaj

    one of my favourite songs from childhood.....still hits my heart

  22. Christina Conley

    i love this song

  23. Christina Conley

    God hes fucking sexyyyyy asf

  24. Jordane Nguyen

    too bad he retired from singing :(

    Zainab Limbada

    Jordane Nguyen he didn't lol the world just likes mainstream.

    angel heart

    😯really ?

  25. Mathieu Lavoie

    this guy is a legend i love you song =)

  26. dodo younis

    2018 ✌🏻😅

  27. Joe Iglesias

    2018 <3

  28. syed muhamed ibrahim

    I love this song

  29. Rishav Bali

    i bet half of these views r mine 💙

  30. Deepanshu Singh

    I was living in colony and my apartment was in front of my ex apartment... Rain showering and thunder sound and she came in the balcony and i was listening this song.... Good memories 😊

  31. Anna Yuen-Nasario

    I Love Jay Sean Music.

  32. Shelia Watson

    happy halloweenjaynfamily

  33. Stephanie *715*

    2017! 😄😍😍😍😍

    Kamal Kapoor

    Stephanie *715* 2018

  34. Siddharth Kashyap

    i was in golden years lving with jay sean's song... 2010..2012..i was alive like full of life

  35. Khaled Almheiri

    Flawless! so harmonical searching for a cover or live performance none available I love Jay Sean I see more as a singer more that I doctor your decision did pay off

  36. Reuben Samuels

    When Music Was Good Man Damn Missed Music Like This. 😆😆😆😆😆😆😥😥😥

  37. Harjeet Singh

    this song must be filmised.. people want to listen jay again..gud bro ,,and keep it up..👍👍👍👍

  38. afreen shaikh

    awsome song

  39. Alfonso González

    Every girl in here like "do me"

  40. wendy beckford

    what a incredible song but no man understands pleasure of this is surely what you pleasure pain and what you want need what you need ! x

    Kenneth Emerson

    do you even english?

    Ultima Magic

    yea she does but she seems offensive xD

    2yah2-Joseph

    Kenneth Emerson do you even know that some people English isnt their first language?

    Sarah Rashwan

    @Kenneth Emerson how her comment got 17 likes is beyond me.

  41. Erica Ratliff

    I can do you😉

  42. Mary Burton

    luv ur musicur the greastest. luv u jumper aleays😝

  43. Nishant Sharma

    Very nice Now I ca understand eng songs

  44. Anannya Anupoma

    :* just love it...

  45. Noelia Martinez

    Best song

  46. Mani Bunny

    lovely song......................

  47. mary Burton

    Thank u 4 b n herr 4 me.

  48. Dangerouslyinlove 23

    ESTA CANCIÓN :_

    Mary Burton

    . Hey very funny all thats real nice

  49. Bambie cay

    do you .......love it

  50. Adelina Letes

    love the song

  51. TechSeries

    The name of Album is All or Nothing, not All of Nothing :)

    Hi Hello

    Up it ruur the same time as the qq

  52. Enise Cakmak

    Dou you.. vorbei :-(

  53. Jaffar Ahmad

    Love this song

  54. Ibrahim Bashir

    PROUD TO BE AN INDIAN....Jay Sean zindabad

    ༺༅ vαιвнαv ༅༻

    Jai hind

  55. Samah N

    I love this song soo much

  56. Dopest-Dope-You-Ever-Smoked

    LMFAO do you like the way I'm doing you when I do you?! xD

  57. MsJuve305

    I can't find this download anywhere ugh

    angel heart

    Mp3 juice 💞

  58. Nargis Hoque

    He's amazing3

  59. somu428

    he should of made a video for his one

    angel heart

    Yeah I agree but his voice is enough and Iove the beat 🙉💞

  60. Ayoub Hajji


    youtube.com/watch?v=0yRNa3Bypl8

  61. Erica Stadler

    i totally agree with the top commet

  62. selen saglam

    his voice <3

  63. Aaqib Khan

    old but still better than most tunes out today

  64. James Furfaro

    i reckon he looked better when he was fat, and had long greasy hair with a mono-brow, lol jks, u cleaned urself up really good jay, keep it up.

    angel heart

    Pretty boy lol 😝

    angel heart

    How I'm feeling at the moment in time really hit a heart string 😍

  65. BenHopkins1000

    Coldplay is also British, yet their singing voices also sound American. A lot of Americans have ancestors of British descent, for obvious reasons...

  66. CandyGirlKenni

    Sweet set up bro/dudett

  67. hailga T

    he has indian parents,
    he is born in britain

  68. michele conn

    love jay sean

  69. TheAnoqaz

    description..

  70. Kirolos

    Lol Where is the Lyrics ?! xD

    Candy Sparkles

    In the description

  71. tynisha elliott

    gosh sooooooooooooooooooooooo sexxxxxxxxxyyyyyyyyyy! Damnit!! haha

  72. Makayla Ray

    i LOVE this song it just makes anyonefeel hot;)

  73. demystik28

    Yes.I like the way you sing

  74. sterling ward-lee

    this song is horrible only gay guys watch like brade pit

  75. Alwiya Maqbool

    looks: indian
    accent: british
    sound in songs: american
    others: sexiest man on earth!!

  76. abcdefghijj3d7j7d3j

    why does his voice have to be sooo sexyy!!

  77. PersianDoll

    OMG, I JUST LOVE THIS SONG! I KNOW IM LATE I JUST HEARD NOW! CAN ANYONE GIMME A LIST OF ALL OF HIS SONGS, ESPECIALLY ONES LIKE THIS! :)

  78. BAD LADZ TUNEZ

    @sweetygotsmexi23 give them credit come on they got the song up what next

  79. mini13500

    ...i wanna hear the sounds of us alone...!thats so sexy,makes me think of the sound my man makes when we make love...aahh soooo sexy

  80. Anna-Sheree

    This song is just so damn amazing. Love it love it love it!

  81. aly bieber

    <3 i luv this song...

  82. zoocritter

    Love him! And love this song so much!

  83. Musicboxplayer

    He kinda sounds like Usher