Huey - Finesse & Kawal Lyrics




[Huey & Apac:]
I finesse kawal kawal finesse
And I finesse kawal kawal finesse
Money stacking wall to wall as I'm running to a check
Just a youngin tryna ball like I'm hooping through the net
I finesse kawal kawal finesse
And I finesse kawal kawal finesse
Money stacking wall to wall as I'm running to a check
Just a youngin tryna ball like I'm hooping through the net

[Huey:]
I finesse kawal, kawal finesse
They ain't really balling they kawalin when they flex
Just a youngin and on the grind for the money and the respect
I ain't tryna waste my time
You can deal with me direct
You can't kawala a kawalaer
I got the product it's lava
I'm doing numbers I look like I just hit the lotto
Chasing these commas ATA the motto
Feeling like Pablo Picasso
I'm popping a bottle
I'm up at the top of the condos
Ballin' like Rondo
Rondo be shooting like Rambo my brothers ain't down for the convo
Flossing ain't with the nonsense not talking losses
I'm saucin' ain't into talkin' I do this often
Finessin' I stay finessin' I be kawalin
I'm on it on it ballin' like I'm Spalding

[Huey & Apac:]
I finesse kawal kawal finesse
And I finesse kawal kawal finesse
Money stacking wall to wall as I'm running to a check
Just a youngin tryna ball like I'm hooping through the net
I finesse kawal kawal finesse
And I finesse kawal kawal finesse
Money stacking wall to wall as I'm running to a check
Just a youngin tryna ball like I'm hooping through the net

[Apac:]
I finesse kawal, kawal and get finessed
Why these hoes all on my line
I guess they really wanna flex
I ain't really into talking
Baby I just want the neck
She said it ain't about the money cause she know that's all I get
You know I'm comitted
All about stackin' the digits
Nigga you gotta go get it
Started from rags to riches
Whipping the pot like a chemist
Nobody cares how you feelin'
Didn't give two fucks how you feelin'
Most of these niggas is bitches
Finessin' kawalin' is my living
You know we gonna get it
Pull up in the foreign and see the roof missing
Bitches looking at the Rollie you can watch my diamonds dance
They finessin' and kawalin' while I'm counting all these bands
I do it all for my brothers wish this moment could last
All these bitches on our dick now cause they know that we got cash
And I

[Huey & Apac:]
I finesse kawal kawal finesse
And I finesse kawal kawal finesse
Money stacking wall to wall as I'm running to a check
Just a youngin tryna ball like I'm hooping through the net
I finesse kawal kawal finesse
And I finesse kawal kawal finesse
Money stacking wall to wall as I'm running to a check
Just a youngin tryna ball like I'm hooping through the net





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Huey Finesse & Kawal Comments
  1. TheKool963741

    This is a shit track

  2. Jonathan Gonzalez

    This shit might be the lamest shit ever

  3. DarkHypex

    Out of spotify why? 😢😢😢

  4. Ina Hashi

    Man gets marqaan on this tune

  5. Trikz

    Y they take it off Spotify

  6. Precise

    I finesse koala I finesse koala

  7. The Loyals

    Sw this hit 2 mill

  8. IQuicKz

    Like it uppp if your from the 6 💯🇨🇦🔥🔥🇨🇦💯

  9. Gotta Have IT

    Muthafuccas betta aknowledge the Somali Language omm!! Lool Somalis hold weight everywhere they go!!

  10. Sarah Mudeebe

    This song brings memories

  11. Locked In Productions 416

    Does anyone know where I could find this beat 🥶

  12. Arbaaz Syed

    🔥🔥🥃🥃🍷🥂

  13. NAID SOSALTY

    2020 anyone

  14. Trevor Kimh

    Toronto gangster classic song

  15. Wade Alook

    Grey Goose💔

  16. Kirk Seth

    ApTwoTone is a gay ass name

  17. Jason Mathew

    The name of this video went from APAC OnEm too Ap TwoTone lmao garbage

  18. T Dot Z Dot

    1:13 to 1:27 Bars so🔥 that I couldn’t even keep up lol 😆

  19. Robert Beattie

    still a banger

  20. ScrewAttack24

    Did you seriously just rip off white iverson at 1:28


    jesus christ

    Nobel Bisrat

    ScrewAttack24 bro this came out way before post Malone dropped white iverson

  21. Rayner Rahman

    This track goes hard

  22. RAJIN

    Toronto rappers were at their peak in 2016

  23. Daniel Bard

    Two6 been knowing how I rock.. ...

  24. Draco

    quienes vienen por duki? xd

  25. sTrAwBeWwY mAdI

    HES SAYING N WEN HES WITE

    Ieisisgang

    x MilkTeaa hes not

    sTrAwBeWwY mAdI

    @Ieisisgang Um ya if you listen you can hear it Bald ass Nigga

  26. steve nash

    2019 still bumping this JAM

  27. th k

    summer 2016 in edmonton. wild.

  28. Soham Desai

    2:09 Is the best banger!!!

  29. Shadan Q

    Mans said finesse and kawal and just dipped

  30. ChampGamer

    RAPS WE CHAMPS

  31. Maik Schultheis

    yo nice song but i dont know what "kawal" is and "money stacking wall to wall as im running to a check" :// i asked many people and they say its slang shit... google dont know "running to a check" too :( Check is to check something but how can u run to a check? it makes no sense for me and all i asked. If anyone can say me other words for "running to a check" would be nice.. im from Germany and the english what we are learning isnt the english u are talking :d so if anyone can help me it would be very nice

    Lol Lol

    kawal means to trick someone. money stacking wall to wall is just a way of saying he is making a lot of money.

  32. Kendric Beardy

    This songs for Toronto raptors✔🍷👌

  33. Skittles4Trayvon

    These fools fucked up that AirBNB

  34. Sus Boy

    0:36 my mans got sprite lmao 🤣

    Aloha

    BigBoomPerfect Lol that’s lean 🤦🏽‍♂️

  35. Sus Boy

    Like this is your Canadian !!

  36. brandon hill

    This song is timeless

  37. kevin bobb

    In a telly with liqs and bare dudes..not a single ting

  38. Young OG1323

    🔥🔥🔥🔥🔥

  39. Rahel B. Fikre

    #LocoCity brought me here.

  40. Jaycob Gerow

    Still one of my top 5

  41. HMP Peterborough

    Who da light skin guy?

  42. trap jesus

    you niggas will pour liquor out but yet sip lean

  43. dr method man

    Man said finesse kawal then dipped 😂

    Made in 96

    dr method man he’s back

    OsoWxvy

    Foreal this shit fire though

  44. 食品

    Never gets old

  45. SIXEBMEIGHT

    Dis joint STILL 'KNOCK' like a MF....2019!

  46. say stilla

    Which area they from ?

  47. mubarak ibrahim

    Still 2019🔥????

  48. Lorne Courtoreille

    2019? Who’s still bumping his jam

    Mon tana

    These niggas made this song & dipped 🏃‍♂️🏃‍♂️💨

    M4TII

    This were the days

    NAID SOSALTY

    2020 anyone

  49. Mohamed Jimali

    2019????

    N.Y.A.B THE POET

    Mohamed Jimali me still

  50. Joskillaflame

    Where tf did Huey go

  51. R I

    What happened to these guys?

    Unkn1

    R Tdot apac jumped off music and now on his deen

  52. Chess Gladue

    Off those 8 henni's none of em got a good buzz😂😂

  53. Natasha Lafond

    What's kawal mean ? I had a Toronto man's but couldn't get the lingo since I'm from sask

    OMGPurified

    Kawal mean trick or lie

  54. tdotvision

    2019 anyone?

  55. Mr Hated On

    Who still banging this tracc in 2019?🤔

    Sharmarke Mohamed

    🔥🙋🏻‍♂️

  56. Nizzy.Hussle

    Abdi and Mahmood trying to hide from hoyyo

  57. Skyler Foucault

    I could prob kawal these guys all day ;) lol pussy chasers

  58. RAJIN

    taking this track to 2019

  59. Nyomi Couling

    Fire 🔥

  60. Sasa Ahmed

    Somalia 🔝🔥😍

  61. trap jesus

    are they trying to be hard i cant tell?

  62. A7VARDAR

    turkish manz r making moves out here otti..

  63. Dan K

    So this is where post Malone stole white inversion from🤔🤔🤔 1:28

  64. EYNI GAAL

    My Anthem.

  65. Nobel Bisrat

    You can’t kawal a kawaler

  66. Hamza Omar

    Love from the the 612 Minnesota this shyt a hitta sooo woooooo keep it up blood

  67. Robert Houle

    Dope song still listin 2018 💯

  68. Jack Hamilton

    Got the City on lock styl!

    AceRabbit

    Jack Hamilton 3/4 of the city don’t even know these wasteyutes 😂

  69. George Brown

    Who’s air bnb? 😂😂

  70. CeliaMendez

    If you cut the auto tune & speed it up it’d be G plus add in more bass

  71. Swaggy P

    banger still 2018 ya dig

  72. Miloboy705

    R.I.P CHRIS SWANSON LOVE YOU FOREVER FAMZ WE BE BUMPIN THIS SHIET EVDAY CUZ ONE LOVE B

  73. Swervoo GG

    A native rapper

  74. Talking Thunder

    When it goes down the drain I like to think dead homies going glug glug.

  75. Sara Dumitru

    Still listening in 2018 28/7/18

  76. T-dot scum bag

    what did i just listen too. striaght garbage .

  77. David Punzs

    From release till 2018, till 2025 this the anthem to my life.

  78. Yasmin Dihod

    U r a Muslim YOU CANTON DRINK 🍷 ACAHOL I WILL NEVER DRINK 🍷 THAT DONT EVEN GO TO THE STRIP CLUB THIS IS A WARNING ⚠️

  79. Benedict mubake

    What happened to him ? Is he in the bin ? Or he dead ?

  80. Magnolia

    Play this song when u in a good mood

  81. kelsey. saddleback

    Niggah you ain’t popping bottles you wasting bottles

  82. Betty T

    young money nigga keep it 300

  83. Betty T

    bangers nigga!

  84. Jakub Kanci

    Is this song still good for listening in 2018