Geko - Frenemy Lyrics




One tape records (they all holla at me)...

I'm here once again
They all wanna hurt me
Not everybody friend
Most a'dem enemy

Frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy, frenemy

My father told me don't be scared
There's nothing out here to fear
I tell them little fish please beware
I never ever wanna go there
And we were raised like lions
You know this
Tell my peeps that it's love they don't notice
We were born on the streets
It's coldest
Yeah

If he a enemy or a frenemy
They all gon get it anyway
Hoes bellin me
What you tellin' me?
Move bitch cause I don't like your energy
I lost my brain and I need some love
Try violate bro,I'll wear my glove

I'm here once again
They all wanna hurt me
Not everybody friend
Most a'dem enemy

Frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy, frenemy

They say I should go to rehab
And I say no, no, no
The liquor got me and I see that but it won't go, go, go
They fear what they don't understand
This world got us on remand
I wake up and pray that things will change
I love then I lose that's why I'm switching lanes

And you can learn a lesson or two
You'd be lying if you said this weren't a lesson for you
You think the way is only yours
This shit is stressin' me too
And the feeling got distracted by distressing me boo

I'm here once again,
They all wanna hurt me
I'm drunk once again
My life wanna burn me

I'm here once again,
They all wanna hurt me
Not everybody friend
Most of them enemy

Frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy, frenemy

I'm here once again,
They all wanna hurt me
Not everybody friend
Most of them enemy

Frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy
Frenemy, frenemy, frenemy





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Geko Frenemy Comments
  1. Darkman Darkman

    Just watch the guy in the orange tracksuit at 0:32 where you looking big man😂

  2. KARIMO

    Who's listening 2020, still so fire

  3. M .P. V

    How come this ain’t on spotify

  4. Maani 100

    Can someone tell me why loski's dancing about in a black and orange real madrid tracksuit?

  5. Dashaa Sheyy

    💜💜

  6. sa ak

    🇱🇾🇱🇾🇱🇾🇱🇾🇱🇾🇱🇾🇱🇾ليبيا دايما ي صقر

  7. ItzzAbbas

    Was mans budget £2.50? Casually shooting all his tracks at the same place all the time back den 👀

  8. carabonit a

    Be close to Allah swt and you will be happy no matter what. Life is a test. It is supposed to be hard. Pray en keep yourself away from bad deeds. If you re on the straight path you have nothing to fear. Succes can only be found in this. May Allah forgive us and guide us all to the straight path.

  9. ReeSzn

    2020???

  10. dead samurai543

    Who listining in 2019

  11. gangster beast 786

    Thay got chickn for the vid

  12. gangster beast 786

    How did you get acsses to roof

  13. Samoan Queen

    Lmaoo this is gay

  14. Harres K

    геко - лучший британский репер

  15. Shelley Singh

    Anyone in 2019?

  16. Ryuu Emarys

    ....dear god the auto turn why soo much ? do you just not like how you sound or a you like geko robots ?

  17. שבי הלוי

    Gogiirojinu hivdk uguhvgv ihhtxbu

  18. Sebastian Negrutiu

    Who still listens 2019

  19. Osher Bainesay

    2:08 my ringtone

  20. ahmad fergani

    Respect 🇱🇾🇱🇾🇱🇾🇱🇾🇱🇾🇱🇾

  21. Ghost Customs

    this shit screams out gcses 2017 for me

  22. Ashwani Mehra

    Great bro song 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  23. Gaming with Inaay !!

    2019 anyone

  24. aviv aviv

    "I'm drunk ones again,my life wanna burn me"

  25. Jason James

    Where’s that video of geko losing his hat on his head

  26. chenah joh

    try violate bro
    Ima wear my glove
    🔥🔥🔥

  27. bro x

    I remember watching this as a kid and my brother started shouting at me cos of how many times it swore
    ~ memoriesss

  28. Ruby mae Bower

    Did he just dab 😮😮😵😵

  29. Bouchra Jama

    The darkness of the sky fits the song

  30. SK 123

    Literally eating and other phones and this orange dude likes airplanes LOOOL

  31. alisha smith

    tune
    🔥

  32. CHILLVibes 101

    What’s with them clapping food 😂

  33. Sadaf TV

    Geko 💓🙏🏼i got so much love for u

  34. Neymar jr

    2019?👍

  35. Hassan Khan

    2018 gang?

  36. sebastianekfornite nosek

    I like you geko that nais sog 😁😁😁

  37. Atlanta andre

    Who's here at November 2018

  38. Samreen Rafiq

    I ain't a frenemy I luv u ❤️

  39. David Banner

    ישראלים איפה אתם ? ❤geko ❤

    Neymar jr

    🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱

  40. wal3ee

    A part 2 to this with video as good sooon needed

  41. WOW EFFECT

    https://youtu.be/ldwXVFDVfLI Türkçe açıklamalı İngilizce kelimeler

  42. hashar goran

    fuck haterz . tune uuuuup

  43. Envy

    That’s a lot of auto tune

  44. miss khan

    Sooo true most of them 'enemy'... 😹... Geko Young and sooo talented ........m😎

  45. Shirel Mula

    מגניב

  46. Misterh RTR

    In2 Part mad

  47. Edot 2x

    What race are they , i like his music 🤘☇💯

  48. שיראל דסטה

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️💜❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🧡🧡🧡💛💚💙💕💕❣️💔🖤💜💞❣️❣️

  49. Abdulaziz Taher

    They are so dirty

  50. Zaynah Timol

    Geko I'm a massive fan I've seen you a lot of times on my street!😘😍

  51. 88 88

    just found this song....

  52. Binyameen Amjad

    Sick KKK frenemmy gang

  53. Harun Hassan155

    Geko respect 💯🔥

  54. Hybrid Stryker

    Vibe nice

  55. Abdul The Boss

    Im libyan who else is?

  56. Yrn.huncho

    Who’s here in 2018 neega

  57. Daniel Momcilovic

    autotune yodelling robots, very generic unremarkable song, boring boring boring !!

  58. Nour Alhussain

    I love that song

  59. henok berhe

    Geko l love your song 💯💥

  60. simmi84 30

    i love that guy with the orange shirt idk he is hot Lmao

  61. Imran Arif

    I'm here once again

  62. Miriam Mellor

    😘😍😂😂😎😎🐅🐅🐆🐆🎖🥇🏅🕌📣🎙🎙🎙📢📢📢📢🔊🔊🔊🔊

  63. Muhammad Said

    0:23 p.s. pree the guy in the orange tracksuit. thank me later

  64. Bosca Raluca

    This song is lit❤❤❤❤❤☝️☝️

  65. hodaya kabada

    Ayy😍😍🤘🔥🔝👀

  66. Miriam Mellor

    🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐃🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐅🐆🐆🐆🐆🐆🐆😎😎😎😎❤❤❤❤

  67. Sana Bi

    it is okay not that bad

  68. Icey Capo

    whats the filter/effect used in this video

  69. Camaro ss

    geko my mayn , big upp . fuck heterz , from sweden

  70. unicorn335 Dyszko

    Like it brow but why the guy in the orange suit is dancing like an airplanes

  71. unicorn335 Dyszko

    Like it brow cool😉😉😉

  72. מוריה אסרס

    😍😍😍😍

  73. מוריה אסרס

    The most rare song😍

  74. מוריה אסרס

    The most rare song

  75. מוריה אסרס

    The most rare song

  76. מוריה אסרס

    The most rare song❤

  77. מוריה אסרס

    The most rare song❤

  78. I Love U Allah

    tracksuit guy and somali afro are brothers and they are my cousins

  79. Trololololol lololol

    Geko- yo wanna shoot a music video?
    Gekos m8-yhyh what's the dress code?
    Geko- Dunno still
    Gekos m8- you know what I just watched the real madrid match.
    Geko- cool cool

  80. Red Faze

    The tall guy in the background with the red iPhone is my brother

  81. Louis Vuitton

    get me your number demam

  82. Louis Vuitton

    get me your number demam

  83. Hybrid Stryker

    DANCEHALL VIBE

  84. ayesha khan

    Why he eating chicken in a cake box though

    Hybrid Stryker

    ashley k lol😂😂

  85. you Tube

    👍👍👍👍👌👌👌👌💜💜💜💜❤❤❤❤❤

  86. Dan Bradley

    Legend This is a banger 👊🦁

  87. Anas Mahmood

    Best song

  88. ליאם מנגשה

    אני אוהב את אשיר

  89. Tom David

    Geko We Love You From Israel 💪💪

  90. יוני סמאי

    thzsv ah r jze

  91. NEYMAROFF

    Whats wrong wi dat guy in dat real madrid shit ?

  92. Arron Greenwood

    is a good song to listen to when u are waiting to go to the gym

  93. אונ ייהחנחננ

    i love you