G-Eazy - Monica Lewinsky Lyrics




[Intro: Bill Clinton]
I did not have sexual relations with that woman
Ms. Lewinsky

[Hook: G-Eazy & Kyle]
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinskey
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinsky
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinsky
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinsky
It’ll make her work
Monica, Monica Lewinsky
That’s Monica Lewinsky
Monica, Monica Lewinsky
That’s Monica Lewinsky
Monica, Monica Lewinsky
(That’s Monica Lewinsky)

[Verse 1: G-Eazy]
Uh, and everyone's like “No, no G why'd you rap on that shit?
And make a dumb song about acting ratchet
Flip another 50's song, that’s a classic
Endless Summer, please go back to that shit"
Ain’t shit changed, got the facts to back it
Uh huh, and I don’t give a fuck if the truth be told
‘Cause I been doing drugs with these groupie hoes
Drunk listening to Gucci throwed
Last night, yeah, I found a slut
Who appeared to be the type to be down to cut
She took another shot and said “turn down for what?”
Like “I don’t know, fuck, you look like you might throw up”
Silly hoes party so much these days
The Monica Lewinsky’s who give the BJ’s
I really like your friend, call her up for three ways
This songs full of all the clichés
Bulleit Bourbon, I pull up swervin’
I’m the waviest, I might pull up surfing
I’m waking up, I’m hungover as fuck
I make the girl get out, but first pull the curtain
Off a thizzle throw a party, all these bitches sniffle
Neighbors bugging saying ‘‘please just try to keep it civil!’’

[Hook: G-Eazy & Kyle]
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinskey
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinsky
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinsky
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinsky
It’ll make her work
Monica, Monica Lewinsky
That’s Monica Lewinsky
Monica, Monica Lewinsky
That’s Monica Lewinsky
Monica, Monica Lewinsky
(That’s Monica Lewinsky)

[Verse 2: Skizzy Mars]
We brought weed, we brought bars
Said “bring friends”, she was cool with that
The homie brought the whip, I hopped in front, there’s two in back
Artsy girls, they just want to go to school and act
She gon’ run and tell her friends that Skizzy Mars is cool as shit
Rapper stereotypes, but what if it happens like every night?
I pull out my phone and I barely can type
Mix the liquor, the pills and it rarely goes right, I’m like
Look where we started, we used to get carded
Two-stepping models at 1 Oak and Darby
Blues by the curtain, the life of the party
She a big fan, got my mixtape on her laptop
Cigarettes and Henn, the city is our backdrop
Her and all her friends, Instagramming, taking Snapshots
I got the whiskey, got the weed, hit the jackpot

[Hook: G-Eazy & Kyle]
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinskey
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinsky
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinsky
Molly and that Whiskey
That’s Monica Lewinsky
It’ll make her work
Monica, Monica Lewinsky
That’s Monica Lewinsky
Monica, Monica Lewinsky
That’s Monica Lewinsky
Monica, Monica Lewinsky
(That’s Monica Lewinsky)

[Outro:]
It'll make her work (work), work (work)
Twerk (twerk), twerk (twerk)
Squirt (squirt), squirt (squirt)
That's Monica Lewinsky
It'll make her work (work), work (work)
Twerk (twerk), twerk (twerk)
Squirt (squirt), squirt (squirt)
That's Monica Lewinsky
Molly and that Whiskey
That's Monica Lewinsky





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

G-Eazy Monica Lewinsky Comments
  1. Aiden Partridge

    Who here in 2020 😂

  2. ThisIsCage

    2020 wus good?

  3. Ryan Belt

    How is this not on Apple Music

  4. gabriel Hungria

    Wow perfect

  5. D Z

    G Eazy “Monica Lewinsky” (feat) Kanye West and Chris Brown 🐐 🔥

  6. D Z

    Legendary

  7. TrueSirPwnsAlot

    2020 gang who here!

    Ruben Manasov

    Fuck yea brother, this is in history forever!

  8. alexandros karipidis

    THIS SONG IS JUST ''WHITE FIRE''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Ricky V

    Why this isn't on Spotify? Pisses me off

  10. LonerFeb

    onee time in highschool geralds buddy walked into the party with molly and that whiskey and gerald said my nigga lewinksy

  11. Jake

    Sometimes you gotta just turn that old hitter up n let it S L A P

  12. 420 blasian

    Why this not on spotify like damn what's the actual song called or is it that the actual name?

  13. JAKK Beats

    0:13 Dam dam dam dam - someone knows which plugin this could be?

  14. Дима Антонюк

    Molly and that whiskey
    That’s Monica Zelensky

  15. Valerie Elliot

    MOLLY AND THAT WHISKEY

  16. Laken Galloway

    This song still bangz. 🔥

  17. CoolSprites

    Bill secretly bumps this in his airpods 😏🔥🔥

  18. kisstin taylor

    Put it on the B sides album yo this is still good

  19. 420 blasian

    Is that the actual name Monica Lewinsky bc I can't find it on spotify been trying to hit this song up on spotify but I can't find it help?!

  20. Shayan Jafar

    fucked up mental bullshit bitchass fuck nonsense

  21. Jordan Clark

    Wish this was on iTunes

  22. Simon Nagel

    How this song is still under 1 million views mid 2019 will be one of the greatest mysteries of mankind...

    Kate Newberg

    Ay we got a million now though

  23. Joshua Haokip

    Still in 2019

  24. Quintin Mattaini

    2019 this still a banger

  25. Luis Quinto

    putamare con esta bulla montaba skate con mis mejores amigos en esos tiempos :'( ya pasaron 3 años desde que no montamos uu , me acuerdo esas noches de full skate hasta no poder más , hasta que las rodillas no dieran pa ni levantarse , ptmre buenos tiempos :')
    esta bulla la escuche en un video de nyjah del 2015

  26. akaJordans

    Underrated

  27. Kyle Busch Has over 200 Wins In NASCAR

    Now make “I wanted to kiss her badly” with the picture of an orange bud with a big ass yellow wig on it lol.

  28. Amara Mouhamed

    When Gerald was actually pretty good.

  29. Lynda Martin

    Ai Fo I D🔥 NoT KNoW Thst WoMaN Wheeere iS MY CiGaR💋➖🔥💨💨💨🎵🎶🎵🎤😎

  30. Farkas Ádám

    I
    DID
    NOT
    HAVE
    SEXUAL
    RELATIONS
    WITH
    THAT
    WOMEN

  31. Faith Elizabeth

    Why can’t this be on Spotify, it’s dope

  32. Fantix

    2019 <3 his best song

  33. Perfectneveryworld Rosemakerhaters

    No u didn't

  34. Monica Ramos

    Say my say my name

  35. Janyla Baskin

    Thats My Nigga Lewinsky 😂

  36. Nova

    I remember when it came out, now he’s mainstream and doesn’t make music like this as much as he used to.

  37. Siddharth Banga

    Bill Clinton has left the chat

  38. Karolina Kołyszko

    To jest z polskiego czy cos ? xd

  39. TooMuch Sauce

    Who's still listening to this in 2019?

    420 blasian

    Legit man

    ReeseDaBeast RT

    perfect time in history for this song to come back

    LeAndrew Thomas

    @ReeseDaBeast RT yep

  40. Lolali Girl

    Malika, le whisky !

  41. David N

    Trump campaign theme song.

  42. Y N G D M N D

    I played this in history back in 2015 i was studying about it and different shit

  43. tisha landi

    Now she givin G a shout out... 🤣
    2018...almost forgot about this song!

  44. H. Martins

    2018 up

  45. Mustafa Sadik

    Still blowing the Clinton's dick

  46. Thomas WC

    You tryna put this on spotify

  47. GD Sailent

    Kyle!?!?

  48. Najadirana Soeranie

    I love it ♥♥

  49. Michala Campbell

    No no chi 😏

  50. SIMPLEBROWNIE 115

    0:44 🔥

  51. Amber Hernandez

    ITS MOLLY AND THAT WHISKY!!!!!!!

  52. Ethan Town

    LOVE it g easy 🤘👍

  53. LSUTIGERS5812

    This song needs to be on Spotify or iTunes cause I loved this song for the longest an I wish I didn’t have to go on YouTube all the time to listen to it

    Callum TT

    LSUTIGERS5812 It Is!

    Omar Carrillo

    It's not tho

    Krystal simpson

    I agree 🙄

  54. Lamiya Zaman

    I wanna know which woman fucked G-Eazy over so badly that he now treats all women like trash.

  55. Gina

    Wow what a fucking sexist song.

  56. KAiSKAjO

    People listen to music to dance. I listen to music to cry!

  57. J-Izzy

    Killed this G

  58. Kaleb A

    I'm missin this Gggggg eazy

  59. NIBBER BOY

    Monika Lewińska

  60. RYO

    Monica Bitchwiskey :))

    Sahil R

    Hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha very creative

  61. Jordan T.

    It's sad cuz he did not even get a million views when another channel got 16 million for the same song...

  62. Void YT

    fireeeeee

  63. Komora

    polacy wszędzie kurwa mać, nawet u Clintona

  64. HighJose 420

    This shit a banger

  65. Suzanne King

    trump needs a Monica lewinsky loll dam sure helped us when Clinton was leader

  66. Said Merhi

    This was his best song

  67. Trinady Renfro

    Wavyyyyy

  68. are you doing me a hecking bamboozle friend?

    this is lit

  69. DaddyBraiBrai

    I like this

  70. Lazmikey

    Molly and that whiskey

  71. Israel N

    i love living in the bay

  72. ION Ace

    sum dope shit

  73. DropTrick

    2K17 where yall at?

  74. Face

    DOPEDOPEDOPEDOPEDOPE

  75. Jai

    most underrated g-eazy song

  76. Saturday Winter

    He needs to do more collabs with Skizzy, KYLE and Marty Grimes

  77. Cr1nged Client

    KYLE Went from this to I Spy.

  78. nikki ツ

    THE VIEWS OMG

  79. Daniel Long

    Am I the only one that doesn't hear skizzy or Kyle 😬

  80. Irving Gallegos

    I cant find it on spotify 🙁

  81. Ashleigh Jean

    still so good

  82. Antonio Delucca

    need to put this o itunes

  83. Christopher Balansay

    hi G-eazy

  84. Thomas Osmond

    pls try and get this to the top. my gf sophie loves g eazy sfm

  85. NOSLEEP TV

    yall  can stay pissed off cause it didn't back the album mean while imma injoy the free music ;p

  86. The Coon

    Lol this shit has 11 mil views on another youtube

  87. SSSKillaGirl

    dis shit is lit

  88. Kasia Komarzewska

    In 2017 still awesome 💪💪

  89. zangetsuftw z

    Where was KYLE? all I could hear was Skizz & G

  90. wearealldoomed

    5,666 to 100 likes to dislikes on this video , nice it's doomed

  91. Eleni Pappa

    This is sooooo good 😍😭

  92. Tiberiu Ghidoveanu

    That's ma' nigga... ma' nigga lewinsky.. ma' nigga.. ma' nigga lewinsky... ma' niggaa!!

  93. Eric Belton

    G, Kyle, AND Skizzy? omg