Fetty Wap - Whateva Lyrics




Hello?
(Hello)
What’s up with you
(Nothing, what you up to?)
Shit I’m on the stove
(What you about to do?)
Shoot, I wanted to let you hear something real quick

Whatever is mine is yours
Everything that you need I provide and more
It’s just something about you, I can not ignore
Everything that you do
I swear I adore
When you were looking my way
Seent the look on your face
I walked up and said hey
Now look where we stand today
Girl I just want to be yours
Aye, yeah, baby, aye
Squad, 17
Whatever is mine is yours
Everything that you need I provide and more
It’s just something about you, I can not ignore
Everything that you do (ZooWap)
I swear I adore
When you were looking my way

When you feeling down gotta get you high
We gonna spend them bands, I’mma get you fly
She my Trap Queen, with her whipping pies
Stay high, see you sexier in my eyes
Where you tryna go though?
That nigga he’s a dummy, he’s a dodo
I swear to God I’ll never let you go though
And anywhere you wanting, we can go though
Uh, for you a nigga switch it up
Trade the coupe for a range, that’s the family truck
Look, riding ‘round with my shorty with the blinking cut
And she gonna let it go, try to stick me up
I’m like everything we want, make the ground shake
Aye baby got back, that’s a pound cake
Whole squad on the grind like a skateboard
That’s why everywhere we go, niggas make noise
I’m like Silver Surfer baby, you can see me swimming
Batman Benz, that’s how I be dipping
Orange Lamb, that’s what I just rented
Big Benz Wap, my squad winning

Whatever is mine is yours
Everything that you need I provide and more
It’s just something about you, I can not ignore
Everything that you do
I swear I adore
When you were looking my way
Seent the look on your face
I walked up and said hey
Now look where we stand today
Girl I just want to be yours
Aye, yeah baby, aye
Squad, 17

[Monty:]
Monty, 1738
Beautiful, yes you are
In my eyes you’re a star
Big house, fancy cars
Yeah it’s yours, yeah it’s yours baby
Press record baby
Seen you before
Wonder what you got in store baby
And I already know what you’re thinking
And we ain’t gotta tell nobody, I can keep a secret
You can have whatever baby, keep it
Two hundred on the dash, taking bags out of Neiman's
Nails done, hair done, everything did
Cause if we gotta do it, we gotta do it big
She buy me a pistol, I buy her a purse
And everywhere we go, we get the His and Hers

Whatever is mine is yours
Everything that you need I provide and more
It’s just something about you, I can not ignore
Everything that you do
I swear I adore
When you were looking my way
Seent the look on your face
I walked up and said hey
Now look where we stand today
Girl I just want to be yours
Aye, yeah baby, aye
Squad, 17

[Fetty Wap (Monty):]
Is yours
You need and more
Can not ignore
I adore
Yeah baby
Aye
Squad
1738
(Woah-oah-oah
Aye
Baby
Oah-oah-oah-oah
Baby
Squad
Hahaha)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Fetty Wap Whateva Comments
  1. King Barbie

    I love!!!!! Hearing myself. I was like huh where you at lol you said it's date night! Lol I was doing hair. Lol awwww you was singing to me on the phone lol


    #MyKing
    #HisQueen
    #DaRastaWife
    #DaRealLifeOnlyWife
    #DaBirthOuttaMyPussyMommy
    #DaRealLifeOnlyBabyMommy
    #TrapQueen
    #PreggersAgain
    #BigFacts
    #ButInHoodLifeTho
    #BigRoRo
    #BigBarbieDaMama
    #KingBarbie
    #MamaWap
    #MamaBenz
    #DaAfricanPrincess
    #Rhanni
    #LatashaBrown
    #LatashaMaxwellBenz💕💙🔐👑😍👑🔐💙💕

  2. Michael Austin

    I don’t know y they didn’t put this on the album

  3. Alan

    this song has a really good feel to it

  4. ms. D 30

    This is the most underrated song ever

  5. Marcus outdoors 1738

    2019 close to 2020 were you at

  6. Gerri Young

    He is good love this song

  7. Legend Files

    Ima miss 2015 man.

  8. Gerri Young

    He is so good I like alot of old stuff but he is goodp

  9. Nichelle Hauser

    Hmmm whatever I do to 🔥🔥🔥

  10. Divine Masculine

    newark ( jersey period ) was turnt up this summer all facts had to be there

  11. Gonzalo Railaf morales

    best song

  12. dazire porter

    Listening to this ane keep rewinding thinking bout my crush name cortez

  13. James Hamlin

    Best song on the ALBUM

  14. curtis fucking gates

    Niceeee

  15. Amanda Fehlauer

    1738 ajf love u

  16. Pancho Billa

    Yea baby😂😹😭

  17. Pancho Billa

    Niggas get into this music so hard wer thei life’s get fuck up😂😹😭

  18. chardae rorie

    And know you are never alone it's always going to be someone like you but know it's only one you saying this in the most humble way 🤘💯

  19. chardae rorie

    I learned to listen to music and tell myself I gotta be happy because that's the best way to be

  20. Nani 1738

    STILL LOVE !!

  21. Rap Music

    Only Fetty song I like

  22. KSD gg

    Best song in the world, this song means so much to me, this was mine and my girls jam. I miss her so much

  23. Pfunk dawn

    Ruth i just took a shower shit was cold dey be fucking wit shit you bout to walk through the door who you fucking dam everybody in my biz what yall want mane dam is this funny yall cause im not wit it my name mango better know paris is dead burn mango the king better know dat back in town mango mango mango mango mango mango mango mango mango mango mango mango mangi mango mango mango mango mango mango dats my name mango mango mango mango mango still out here so what i fuck up my txt and still typinig dat just a lesson still got dis im not dumb super smart best dat dat yea what a funny thing imma take a nap nigga need rest leave no promblems out the way

  24. KSD gg

    Favourite song in the world this brings me so many memories man it's crazy

  25. Joke's Youtube

    I Wish He Would Of Performed This

  26. She Smooth

    I dont understand how people like this fall off....cause he good

  27. Naz Cook

    🔥🔥🔥🔥

  28. Nisha Banks

    Still in love with this song

  29. Ben Dufour

    I love this song 😎😎😎

    Alisha Moss

    I Heard The Zoo Mix B4 Hearin This 1

  30. Dominique Edens

    gurl i jus wanna be yours

  31. R. Houston

    my Queen loves this, so therefore she's my partner/trapping 4 life..12 years married and I'll never stop being interested in her mind

  32. packedpotbowl

    Man this fuckin song/album brings back memories

    Joke's Youtube

    packedpotbowl Honestly

  33. Gonzalo Railaf

    temazooo medio sonidoo

  34. Leap4 Lfe

    😀😀😀😀😀😀😀😀😀

  35. Leap4 Lfe

    keepthat

  36. Oooga Booga

    ZUVIER!!!!!!!!!!!!!!!!! WHERE U AT!

  37. Darion Wade

    2016 shit aquuuuuuuaaaadddddd

  38. Tiki

    i listened to this song while uploading agar.io

  39. J ReeXy

    This song lit af but i think chris brown n kid ink coulda killed this🔥💯

  40. Rafael Maldonado JR

    FettyCash $$$

  41. Jerrica Holt

    I LOOOOOOOOVE U 4 U NOT CUS U R A RAPPER & HAVE MONEY...EVEN BE4 U CAME A RAPPER I WAZ STILL CRAZY BOUT U....I WAZ STILL SUPPORTIN U BABY..U R AMAZZZZZZZZZING BABY FR....MONTY...1738....DATZ WUSSUP MONTY BABY..I LOOOOOOOOVE U 2 BABY...KEEP DOIN YA THANG MONTY.....Y'ALL ROCKKKKKKKKKKKKKKKKK TOGETHER BABY...😍😄👍🙋💋💙💖

    Orange Sadapples

    Jerrica Holt please stop

  42. Jerrica Holt

    I'M SOOOOO FEELING DIS MELODY IN DIS SONG... OMGGGGGGGGGG...HIZ VOICE IS AMAZZZZZZING....DO YA THANG MONTY BABY....YEZZZZZZZ...I LOOOOOOOOVE U MONTY BABY....I'M PROUD OF U MONTY.....DATS WUSSUP..FUCK THA HATERS MONTY BABY...KEEP DOIN U LIKE ALWAYS....😃☺😉😍😎👌💪💕💗💋

  43. Jerrica Holt

    FETTY IS AN AMAZZZZZZZZZING GUY..I LOOOOVE HIM 4 HIM...SQUUUUUIUUAAA....WATEVEA IS MINE IS YOURZ FETTY BABY...YESSSSSSSSSS INDEED....

  44. Jerrica Holt

    BEAUTIFUL YESSSSSSSSSSSS U R 2 ME FETTY BABY..I LOOOOOOOOOVE THA MELODY IN DIZ SONG...BABY U R FUCKIN HOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT..NO QUESTIONS BOUT IT....SQUUUUUUAAAA...1738 BABY...

    Joshua Pineda

    Wierdo .-.

  45. Jerrica Holt

    MONTY MUCH LOOOOOOOOOOVE & RESPECT 2 U AS WELL BABY....KEEP DOIN YA THANG BABY...I LOOOOOOOVE U BABY....

  46. Jerrica Holt

    I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE U SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH FETTY BABY...U BOUT 2 HAVE ME CRYIN BABY...U JUS DNT KNW HW MUCH I FEEL BOUT U BABY....KEEP DOIN YA THANG BABY...IMMA ALWAYZ B HERE 4 U...IM SOOOOOOOO FUCKIN PROUD OF U BABY....U R SUCH A "BEAUTIFUL" PERSON BABY...I LOOOOOOVE U 4 U BABY....SQUUUUUUAAAA....

  47. Jennifer Richardson

    my babe i love you so much @Fettywap1738 😘❤

  48. All things Essence

    I love this song I can't stop listening to it

  49. All things Essence

    Kyrie Irving and kehlani brought me here

  50. Fill Hitmane

    waaaapp 🔥🔥🔥🔥

  51. Keotshepile Esrom

    fetty wap`s no 1 fan.....every fuken song fetty make is a motherfucken hit you the best fetty.............``beautiful yes u are in my eyes yes you are.........``

  52. Jesse Velasco

    🔥🔥🔥

  53. kymani alexander

    i like this

  54. mlg-prank-gaming master

    no offence buuut fetty my boy stick with GANGSTA SHIT love♥songs are not your style please don't start to be kayn west

    Emmett Diggs

    your retarded

    N oe

    mlg-prank-gaming master he does it cause he likes it bitch

  55. Money Bags

    fetty wap and john legend and the weekend should make a song together

  56. real j12

    i love this song my ex made a video and put this song in it and i miss you Delilah 10-22-15dj😭

    Justin Grady

    I know right

    Rap Music

    I broke up with my girl and miss her

  57. Justin Grady

    I woke up and said hey

  58. Baishe Bobby

    who ever listin to this knows what to do with tis love again

  59. Letreasa Gates

    This is one of my favs

  60. Angelaosiecki1738 Osiecki

    sweet song.

  61. Sasha Lashae

    i thought he said he was in the store in the intro of the song!!!!

  62. olivia safford

    Mine is yours

  63. olivia safford

    Good song

  64. Henry Donaldson

    every thing you do I swear I adore

  65. Elliot Long

    "When you fall down I'm a get you up" 😂

  66. Marquise McDowell

    I hard all Fetty wap songs like this one

  67. Janell Pearson

    see where we stand today

  68. Janell Pearson

    baby got backs she got pound cakes

  69. Janell Pearson

    when you were looking my way I woke up and said hey

    Gorgeous Dede

    *Walked up

  70. Janell Pearson

    everything that you do I swear i adore😍😍😍

  71. Janell Pearson

    something about you I can't ignore😗🍑

    Justin Grady

    You just saying whateva that's in the song 😤😤

    Janell Pearson

    +Aaron Grady who me

  72. Janell Pearson

    in my eyes👀your a star🌠✨⭐🌟

  73. Janell Pearson

    what ever is mines is yours💕💕💓💓

    Justin Grady

    It's not right to copy 😄

    Janell Pearson

    I can say what I wanna say

    Janell Pearson

    @Aaron Grady OK!!!

  74. Coldhearted.tyy_

    Fettyforlife

  75. Amina take over

    that boy he's a dummy he's a DoDo

    N oe

    Briajio Hawthorne ya but still making More money then u

    R M

    N oe my nigga he quoted a lyric from the song 🤦🏾‍♂️

  76. SLENDER MAN -_-

    my nagga

  77. Nyomi Monroe

    I love this song

  78. Kyle Tidwell

    👨👉👌👩. 👳

  79. Iron mike Titan

    this song kinda
    got a Ryan Leslie feel about it this one of the best songs on the album even monty got off dam good song

  80. amy woodard

    I love this song. fetty wap is a legion.

  81. Braden Spoon

    Wooo for monty he good at singing

  82. Anderson Peterkin

    ya 🚼 baby

  83. Trinnie Rodarte

    17 this guy is the best Monty is 2nd in the game

  84. Devon Augustin

    Best artist out rn

  85. Devon Augustin

    Best artist out rn

  86. mikeyst33z666

    Shud of left p dice his verse better then yours and montys from pcj 2g1 aha

  87. mikeyst33z666

    Shud of left p dice his verse better then yours and montys from pcj 2g1 aha

  88. mikeyst33z666

    Shud of left p dice his verse better then yours and montys from pcj 2g1 aha

  89. mikeyst33z666

    Shud of left p dice his verse better then yours and montys from pcj 2g1 aha

  90. mikeyst33z666

    Shud of left p dice his verse better then yours and montys from pcj 2g1 aha

  91. mikeyst33z666

    Shud of left p dice his verse better then yours and montys from pcj 2g1 aha

  92. mikeyst33z666

    Shud of left p dice his verse better then yours and montys from pcj 2g1 aha

  93. mikeyst33z666

    Shud of left p dice his verse better then yours and montys from pcj 2g1 aha

    Iron mike Titan

    how u kno p dice was on this track

    mikeyst33z666

    +michael hall bc I fuc wit dice music it's on his soundcloud

    mikeyst33z666

    +michael hall bc I fuc wit dice music it's on his soundcloud

    mikeyst33z666

    +michael hall bc I fuc wit dice music it's on his soundcloud

    Justin Grady

    P Dice messed everything ip

  94. mikeyst33z666

    Shud of left p dice his verse better then yours and montys from pcj 2g1 aha

  95. Chris Hebert

    Kevin Gates WHite BOy COver CHeck It

  96. Jay Marie

    I swear to god I never let you go though, anywhere you want & we can go though 🔥🔥🔥🔥he's went in in every song 💯