Casey Veggies - Sacrifice Lyrics




Uh, that's how we, yeah
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, yeah
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, what
That's how we rockin', rock-- uh

Rockie Fresh, I don't need no stylist
Young Veggies, don't need no college
Hundred bands, I don't own no wallets
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, yeah
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, what
That's how we rockin', rock-- uh

My mind on the highway, my vision on tunnel
And good pussy I run through, you lettin' that run you
Man what have you come to? Why your living so untrue?
Niggas be lying, aye on my life, I swear these niggas be lyin'
We see that shit early, we good on your stories
I don't wanna know like I'm Mario Winans
And so I be grindin'
I'm sick and tired of seeing my momma providin'
She should be ridin' in a car
That's respected like she just come through with them sirens
Eat with the lions
And I'm startin to see a lot of you animals dyin'
On thin ice where the young boy glidin
Smoking on a plane, on my way to a island, stuntin'

Rockie Fresh, I don't need no stylist
Young Veggies, don't need no college
Hundred bands, I don't own no wallets
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, yeah
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, what
That's how we rockin', rock-- uh

She know that I got it
I know what you like and I know what you want
Just let me provide, like Ne-Yo
I know I'm the one, it's just inside me
When I first saw you at the party
I fell in love with your body
And then I just get in your mind
And see that you workin with all of this knowledge
I fuck with you girl, ain't tryna judge what you doing
We stuck in our world like Boy Meets Girl
You could be my young Topanga
My girl be happy for me and she love me
But I think she mad that I'm famous
Money and pussy make the world go round
Spit that straight game and your girl go down
Thug life tatted across my chest
Versace shades they on my eyes
Hundred bands, I don't own no wallets

Rockie Fresh, I don't need no stylist
Young Veggies, don't need no college
Hundred bands, I don't own no wallets
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, yeah
That's how we rockin' mane, aye
That's how we rockin' mane, what
That's how we rockin', rock-- uh





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Casey Veggies Sacrifice Comments
  1. Dani Oyeyinka

    This shit is a real throwback to my 2013 school days. So fire

  2. Hxdi Hxdi Jxnes Jxnes

    Every Christmas i bump This tune. 2019, Merry Fuckin Christmas yall.

  3. moeezo649

    Still lit in 2019

  4. Cyan Kim 김시안

    2019 still fresh as fuck

  5. Ferndawg x

    Still bangin! 2019 thats how we rockin mane aye

  6. reyna rivera

    2019 lettttt it keep on rollin 🍌🥭❤️

  7. YD 223

    This shit will always take me back to the best times in music Casey veggies, Don Kennedy in his prime, Cash Carti, Wiz Khalifa. I can go on and on. Still bumping this 4/20/2019. 💯

  8. Dallas T-maco

    This song bro 2k19 #avengers endgame is coming up and cant wait / dallas from the future reply on my comment to tell me hows ur time going and just tell me whats going on

    Dallas T-maco

    Well seen avengers endgame and it’s unbelievable and phase 4 is comin up and its crazy theirs like 4 tv shows and movies and their makin black panther 2 doctor strange 2 and i think its with nightmare and theirs gonna be fantastic 4 and x men and also sony took spider man put of mcu but i think disney got them back and also im going to fertita 8th grade and im goin to stay their but dallas dont worry bc theirs lots of hot girls their and its not that bad and also modern warfare is such a great game I tried the demo and is the best call of duty game i played and im sure their was no trailer for u yet but its comin and also 2k20 is great and I tried the demo and I could make ur own build like theirs no primary or secondary builds any more and Florida is great we went to disney world with Hillary and jada and it was great Florida and also im going to start reselling shoes and im going to make bigg money. Also i smoked with Cameron and dawson and laylah and avery and guess what i smoked wedding cake and its crazyy. and ONE more thing I bought the raptor 4s with the 150 we had and also the raptors won the finals and shit its crazy.

    Dallas T-maco

    Also Dallas reply to this in a year from now and reply whats goin on bc all these movies are coming up im the mcu and tell what happens and whats the big build up in those movies is their gonna be avengers 5 or whats and please tell me if galactus or silver surfer is in phase 4 or 5 lol jus tell how fertita went and tell me what high school ur going to and PLEASE DO NOT FORGET THIS SONG THIS SONG IS FUCKING EVERYTHING MODA U WAITED A 5 MONTHS TO REPLY TO THIS AND THEIRS A LOT THAT CAN HAPPEN IN 5 MONTHS

  9. Sacred Starlight_94

    Two underground legends
    2019 but it still knocks #2013Memories

  10. King Ale

    2019 and still listening to this! <3 _ <3

  11. OHYEAA

    please drop a vid for this who cares if it's 5 years later that shit would be so fye

  12. Gabriel R Paquette

    2019 and still fire

  13. Dallas T-maco

    Whats the sample or is there a original sample

    Dallas T-maco

    No, sadly there is no sample lmao but dallas ur 2019 just started and rn 2020 is about to come in about 3 days and its to depressing

  14. Maxwell Lizen

    Classic

  15. wav.yliving 波打つ

    Forgot about this tape, so dope still 🌊🌊🌊🌊🌊

  16. FriendsorFame

    Refreshing coming back to this project after awhile man can't wait for new music from Rockie

  17. jared padilla

    2012/13 best mixtape era

    DEVIOUSTRIP

    on god , i miss it and posse rap nobody raps togethr no more

  18. Eddie Enciso

    Why isn’t this shit on Apple Music maaan they sleeeeeep

  19. Fallen Angel

    may 2018 here! still upset cause this isnt available on spotify :-)

  20. Alex

    This song so underrated.

  21. Deion Hubbard

    This beat friendly af like a ice cream truck rolling n the hood, its not a bad thing i jus wanted to say that.

  22. CHEF SHIRLEY

    This whole tape still go hard ✊

  23. DashO

    Still in rotation in 2018

  24. Tay Tibbs

    Had to play this shit back! .. Always gonna be that shit you can rock too

  25. Tony Tone

    My favorite Mixtape from like 5 years ago still slaps 💯

  26. Dandre Blocker

    Shit still go hard to this day on

  27. Scott Kroto

    2018 STILL GOIN CRAZYYY 💯

    Dandre Blocker

    Scott Kroto you ain't never lied bro this shit always going to go hard

  28. ViciouSoldiers vS-LEGENDx12

    First Listen in 2018. Still lit

    mustbeMajour

    J C same! Now

  29. BIG53C

    Still the Dopest mixtape of all time✊🏾 2017 Dec.22

  30. jason perez

    whos produces this song and the other songs

    UnDEADBishop138

    this was produced by Ray Reel

  31. king Red

    Still going hard in 2015 Oct

    塁寿Ruisu

    +king Red yea boooooooi

    Adrian Gonzalez

    its how we rock it mane

  32. Chris White

    shit is amazing dude send me a link so i can spit my bars to this plzzzzz ha XD

    Scott Kroto

    8 SIDE ENT don't disrespect this song FOOLY!!!