Benzino - I Remember Lyrics




[Mario Winans:]
Ooh yeah yeah yeah yeah yeah
Oh baby

[Benzino:]
I remember when we had to keep it on the low
flew you everywhere so nobody would know
and I remember when we got stuck in the storm one night
(remember that) pulled over hopped out had a snowball fight
I remember havin so much fun
like fuckin on the beach waitin for the sun
I understand when they say love hurts
so let's get it like we had it and make this love work
Mario

[Chorus] [Mario Winans:]
Yeah Oh I remember when we started this star
hey girl you know that we belong together
so glad admit to mine forever
and love no matter what you'll never give it up

[Benzino:]
We used to shit like catch a flick
sit back in the Roll hug and kiss
we used to pillow fight always makin a mess
everything's so right never feeling stress
we used to walk the mall shop all day
we used to watch movies at the crib all day
we used to talk it out instead of throwin things
we used to pass Jacob's to steam the rings
bumpin Brandy on repeat it's revealed to me
you my angel in disguise and it's real to me
now it's clear to see it's on destiny
so let's get this back how it's suppose to be
my love

[Chorus]
Baby I know we can make it happen
first let's get it back to where it started
baby

[Benzino:]
I thought you said I had a special place in your heart
I thought nothin in the world would tear us apart
you always said you understood what I did
I told you from the start I had to handle my biz
I can't believe you wanna act this way
after all we've been through you wanna throw it away
see I'm forever yours I gotta make it happen
and I just wanna get it back to where we had it
I love you

[Chorus]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Benzino I Remember Comments
  1. No given name Alimi a Nsilak

    Serious song !!!

  2. Beef Rosstein

    Benzino's I remember and Rick Ross get away is my jams

  3. Christopher Michael Long

    Thats how you know there are dick riders you gags are still talking about beef that happened a while ago on a different track?? Get you r heads out of your asses... if you want to talk about it than go comment on eminems videos instead

  4. Im_A_Black_God

    Still In 2k13 I Bump Zno Music Fuck Eminem Benzino Makes Good Music...

    Lionheart Leo

    Im_A_Black_God you a troll

    lil Yo-Yo

    Im_A_Black_God LMAOOOO

  5. BG1224

    Both were Rappers/producers bottom line Em was the better Rapper but Zno was the better producer.. Shout out to zno

  6. ddmonteiro

    well, i think becouse of the eminem beef, cuz people dont look at the way he raps.
    thanks for the comment bro ;)

  7. noestoyfacil

    i dont know why people say he sucks?hes awsome

    Dante Williams

    Nigga flow is wack lyrics is basic